Saturday, December 25, 2010

TQ Santa Claus Sebab Bagi Hadiah Comel

Hi Korang,

Aku bangun pepagi tadi, terus pi kat stokin yang aku gantung kat tempat api malam tadi. Check punya check, tengok aku dapat apa ek..


Santa kasi hadiah yeah, ala kecik je.. Comel kan.. Simple je. Eh korang gila ke? Rumah mak aku nie mana ada pengadang api, ingat kat negeri omputih ke. Tempat bakar sampah tu adalah.

Anyway, Santa kasi aku nie




TQ Santarina Shirley

Pas nie boleh buat pesta buih kat kolam bilik air mak aku nie dengan MrBig... hohohohohohohohohohohoho (gelak cara Santa Claus)

9 comments :

cik.shabah said...

kiut la gift tu ;)

EJEN 23 said...

hahaha..igtkn btol2 santa..ajaib gk tu

Sharinginfoz said...

selamat bercuti

isabelle said...

lps pesta buih berjemaah dgn mrbig tu, mesti check dpt 2lines.kekekeke

transformed housewife said...

wah boleh mandi berendam ala2 romantik dgn Mr. Big. hehe

Cik Lily Putih said...

@cik shabah
sangat comel tau

Cik Lily Putih said...

@JMR
gila santa nak dtg.. terkejut beruk aku tau

Cik Lily Putih said...

@Belle
siot ko, tak lah 2 lines tu aku dah check pun

Cik Lily Putih said...

@transformed hsewife
ala romantik ke.. huahauhauahuauha