Sunday, December 19, 2010

Aku Terbang Di Awan Biru

Hi Korang,

Korang tengok gambo nie, percaya tak itu aku ek?


La still tak percaya lagi, tunggu lah aku upload video.

Yang penting, super duper fun okeh!

11 comments :

hamzah ian said...

kat mane ni?

Sharinginfoz said...

alamak memang seronok betul

Kasim Ahmad said...

uih, bes2.. nak naik gak nanti..klu tali putus kt udara lagi bes.. hehee

isabelle said...

aku tau kat langkawi ada mcm ni.kau pi lgkawi ke beb?

h4ni3 said...

waaaa... ko tak takut ker dia jatuhkan ko dlm air tu??

ManjaIxora said...

bestnyer.. kat ner nih?.. mcm nak try jer..

ashikin said...

dapat juga ko ek!.. last time tgk aje... now u did it!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seronoknyaaaaa...

phreak-id said...

tak gayat ke? pergh..

Terbaru >> 1) Bila Aku Keseorangan [Horror] 2) Bila Sejuk dan? 3) My name is phreak-id

Bella Enveeus said...

Wahh bestnya.. Kat mana ni? Dah lama berangan nak try ni..

Siti Harisun Said said...

Huishh.... best giler kot.....