Saturday, November 29, 2014

Top 50 Malaysian Personalities Awarded Watsons GLOW 50

Hi Korang,

Weekend ini malas nak citer banyak, ini layan je secebis kisah mengenai Watson event ni ek

Jika anda pernah tertanya-tanya yang wajah kecantikan di Malaysia, Watsons Malaysia mungkin mempunyai jawapan yang tepat untuk anda. Jenama runcit terkemuka hari ini mengumumkan 50 individu atas Malaysia yang melambangkan jenama runcit Watsons dan inti pati sebenar kecantikan dan kesihatan.


Dalam usaha terbarunya ‘50 Glowing Personalities’, Majalah GLOW oleh Watsons telah mengenal pasti personaliti terkemuka yang terkenal dengan pengaruh sosial mereka dalam industri. Majalah GLOW adalah sebuah majalah kesihatan, kesejahteraan dan kecantikan untuk pembaca dan mereka yang mempunyai atau bercita-cita untuk mempunyai sikap yang sihat terhadap kehidupan. Majalah dwibulanan membawa trend terkini ke pangkalan Watsons 'pelanggan yang pelbagai melalui kecantikan, sihat, tips gaya hidup dan langkah demi langkah garis panduan.


"The 50 Personaliti Glowing adalah satu inisiatif yang gema jenama Watsons dan bagaimana kita mahu memberi inspirasi kepada pelanggan-pelanggan kami ke arah keyakinan yang lebih besar dengan membuat sebahagian besar kelihatan semula jadi mereka yang baik. Panel kami telah memilih selebriti, blogger, personaliti sukan dan pemimpin pendapat yang benar-benar adalah juara dalam cara mereka sendiri, dan mewakili intipati atau kesihatan, kecantikan dan kesejahteraan. Mereka juga adalah ahli Watsons VIP Card Black dan Watsons Selebriti Kawan, dan telah benar-benar mengalami kesan luar biasa jenama Watsons, produk dan perkhidmatan. Mereka benar-benar bersinar," kata Danny Hoh, Ketua Pengarang Majalah Watsons GLOW, dan Pemasaran Pengawal Watsons Malaysia pada 50 Personaliti Glowing parti yang diadakan bagi menandakan kejayaan kempen ini.


Personaliti berseri di majlis tersebut adalah Anuja Ananthan, Atilia Haron, gula-gula ais, Carven Ong, Cathryn Lee, Chelsia Ng, Chermaine Poo, Diana Danielle, Ezra Chuah, Fazley Yaacob, Hansen Lee, Joanne Yeoh, Jojo Struys, Julie Woon, Jun Yong, Kit Mah, Lavin Seow, Lenna, Lombardy Lim, Linora Low, Megan Tan, Michelle Lee, Nadia Heng, Nadine Ann Thomas, Pamela Chong, Patricia Knudsen, Reem Shahwa, Siti Saleha, Vanessa Chong, Wong Chui Ling & Xin Le Chai.


Sebagai Krismas dan Tahun Baru yang semakin dekat, Watsons telah mengambil peluang ini untuk memulakan kempen akhir tahun bertemakan sebagai 'Watsons - A Masa untuk Shine'.


"Tempoh akhir Tahun juga tempoh percutian dihargai dan disambut oleh orang-orang di seluruh dunia. Ia adalah masa tahun ini, apabila anda mahu melihat yang baik dan berasa hebat. Oleh itu, Watsons akan membantu pelanggan yang berdedikasi untuk bersinar dalam kecantikan, kesihatan dan kesejahteraan supaya mereka boleh mempunyai perhimpunan akhir tahun cantik. Pelanggan yang membelanjakan RM150 akan berpeluang untuk merebut 5 edisi terhad Watsons - A Masa untuk Shine gelas, manakala orang yang membelanjakan RM50 akan mendapatkan edisi terhad koleksi beg kertas dan 2015 kalendar" kata Danny.


Gala red carpet Watsons GLOW 50 telah diadakan di Zebra Square dihadiri oleh ratusan selebriti, pembekal dan pihak media Watsons. Mereka juga telah disajikan dengan pengalaman membeli-belah dalam talian di watsons.com.my oleh Duta Watsons Online. Selain itu, mereka bersukaria dengan persembahan oleh Atilia Haron, jazz popular penyanyi / penulis lagu Malaysia, Dato 'Dr Fazley Yaakob, Selebriti Chef dan Patricia K, seorang DJ terkenal.


Untuk maklumat lanjut mengenai lawatan Watsons Malaysia www.facebook.com/watsonsmalaysia atau laman web rasmi Watsons watsons.com.my. Jangan lupa untuk 'Like' laman Facebook Watsons Malaysia

1 comment :

Suria Amanda said...

Wah...semua pun terserlah dalam event ni...