Friday, November 14, 2014

Diskaun 30% Dari OFFPEAK.MY Bila Makan Di Kenny Rogers Roasters

Hi Korang,


Lama sungguh tak pi makan di Kenny Rogers ni. Last sekali masa diorang ada promotion 3-4 bulan lepas, oit memang lama betul tuh.


Hari tu macam biasa, geng blogger kaki makan ajak aku lagi ke sini

fikir dulu nak makan apa ek blogger shakiddo dengan team explorasa ni

aksi mengambil gambar makanan kan..

Of courselah makanan utamanya ayam tapi ayam yang di grill tau, so sangat-sangat menyihatkan badan dan dapat kurangkan kolestrol bagi mereka-mereka yang sedang berdiet ni. Kita pun bagus jugak makan lah.

Mehlah kita tengok apa yang selalunya menjadi hidangan pilihan mereka-mereka yang datang ke restoran ni kan.

Red Hot Meal (RM18.90) 

Hidangan ini mengandungi 1/4 bahagian ayam bersama dengan Coleslaw, Mashed Potato dan BB Baked Beans iaitu kacang merah dan juga 1 home-made Muffin. Gravy atau kuahnya kita boleh pilih samaada perisa blackpepper, BBQ dan original. Kalau Muffin plak korang boleh pilih dengan pelbagai perisa dan rasa yg sedap.


Kenny Chicken &Pasta Meal (RM23.50) 

Kita juga boleh makan hidangan ayam bersama pasta meal yang mengandungi 1/4 bahagian ayam panggang, Tantalizing Spaghetti yang boleh korang pilih iaitu Spaghetti Beef Bolognaise, Tangy Chicken, Cheezy Chicken dan Marinara Chicken. Ia juga mempunyai satu hidangan sampingan dan juga 1 home-made Muffin.


Kenny's Chicken & Soup Meal (RM17.50) 

Mr Big memang suka hidangan yang sebegini iaitu ada ayam dan juga sup. Ada juga 1/4 bahagian ayam panggang, nasi aromatic, dan juga 1 Kenny Home-made sup iaitu boleh pilih antara Mushroom Chicken Soup atau Kenny Chicken Porridge. Termasuk 1 Home-made Muffin. 


Texas Tortilla Wrap 

Kalau yg makan sayur lebih boleh order Toasted Tortilla Wrap. Bagi hidangan ini akan di sediakan setelah korang order untuk kekalkan kesegaran dan kerangupan Tortilla yg di bakar tu. Untuk hidangan ini ada 3 jenis yg berbeza iaitu 

Texas Tortilla Wrap mengandungi daging ayam, sayuran dan sos di dalamnya.
Island Tortilla Wrap ada daging ayam, sayur dan sos Thousand Island di dalamnya
Vegelicious Tortilla Wrap yg sesuai untuk mereka yg hanya makan sayur sahaja.



Ok meh tengok hidangan minuman plak,


Cappuccino Iced Blends, Fruit Jelly Delight, Minty Passion Mocktail, Breezy Island, Caramel dan Chocolate Iced Blends 

Ini adalah sebahagian daripada minuman yang boleh korang cuba, kira macam signature drinks gituh lah. Selain daripada tuh, ada juga hidangan minuman panas dan juga soft drinks.

But not least,

Hot Chic Tenders

Fiery Flaming Wings

Korang boleh tambah juga hidangan makanan sampingan or side dish. Sedap, panas dan pedas menyengat. Walaupun pedas tapi tetap abis jugak licin ktorang makan kan.

yang ktorang makan hari tuh

La mahal ke harga hidangan ni semua, ermm tak lah. 

Ktorang book guna service www.offpeak.my ni je.


Dapat 30% diskaun tau, pilih mana outlet yang korang nak pi then terus buat booking kan. Untuk Kenny Rogers Roasted ini hanya 5 cawangan ada promosi ini iaituSubang Parade, Cheras Leisure Mall, KL Sentral, Tropicana City Mall dan Setia City Mall sahaja.



Dah dapat confirmation email, apa lagi terus print dan redeem lah ye. Jangan plak korang lupa nak bawak masa korang nak pi makan tuh. 30% diskaun tuh, banyak tuh bagi aku kan.


Sekali sekala tukar selera makan makanan kesihatan pun not bad jugak, rasa macam sihat je bila makan banyak ayam grill tu kan.


Nak tau pasal offpeak lebih lanjut, korang boleh ke:-







1 comment :

Liyliz said...

terliur sudah. lama tk makan kenny