Tuesday, November 25, 2014

Fish & Co Christmas Party Dan Fish’mas Platter Set Menu.

Hi Korang,


Biasalah bila dah dekat hujung tahun ni, blog Cik Lily Putih ni dapat banyak jemputan makan-makan sempena perayaan Krismas tidak lama lagi. So memang senantiasa makan jelah kan.


So baru-baru ni Fish & Co memperkenalkan hidangang menu Krismas yang dikenali sebagai Fish’mas Platter. Majlis di adakan di outlet Fish & Co Pavilion KL.





Party yang cukup meriah yang dihadiri lebih dari 150 tetamu termasuklah media, VIP selebriti seperti Hujan, Vagabonds, pahit manis dan Oh Chentaku! Turut hadir ialah blogger lifestyle seperti Shakiddo.com, HazmanFadzil.com, Mahamahu.com, CikLilyPutih.com dan KitePunye.com.




Ok sempat ktorang bercamwhore di photobooth yang di sediakan. Posing sebanyak mungkin la iolls, sampai bosan dah budak yang jaga booth tuh.. hehehehhe teruk ek




Steve Tan, Pengarah Ikan & Co merasmikan pelancaran Fish’mas Platter bersama-sama dengan Suan Ai, Pengarah Pemasaran Pavilion KL.“ This Christmas, we were inspired by Caribbean cuisine. Traditionally, people at the Caribbeans grabbed whateveringredients they have and cook it in a pot. We wanted to serve our guests with some oven-baked Cajun seafood goodness with extravirgin olive oil and various spices,” Steve memaklumkan kepada tetamu.

Ermm abis je launching, ada pelbagai permainan yang di sediakan untuk ktorang yang hadir ni.




Sempatlah ktorang main game as ‘Most Amazing Santa Beard’ dan ‘Fill the Stocking’. Sampai sakit-sakit perut gelak kan, semasa main game ni. Game ni biasa je, tapi lawaknye yang lebih. Menang bawak balik voucher makan di Fish & Co RM50 ermm best kan.

Ok its makan time,

Inilah dia Fish’mas Platter Set




Terdiri daripada sekuali besar makanan laut seperti clams, mussels, udang dan sotong serta termasuk juga dengan ayam yang dibakar berjuicy dengan rempah Cajun. Di tambah sekali dengan Fish’mas secret spices dan minyak zaitun.

Set ini di datangkan sekali dengan sup dan minuman ringan untuk 2 orang.

Harga RM89.95++.


Jom dapatkan set Fish’mas Platter ini di ke semua outlet Fish & Co seperti 1 Utama Shopping Centre, Paradigm Mall, Pavilion KL, The Mines Shopping Mall, Tempat Utama @ USJ 21 dan outlet terbaru, IOI City Mall @ Putrajaya untuk masa yang terhad bermula dari 1 Disember 2014.


Untuk tempahan atau maklumat lanjut, 



4 comments :

mama tisya said...

mmg meriah dpt mkn2...eh ada gmbr time main game ..

Norma NML said...

sedapnya platter set tu Cik Lily..:-)

Suria Amanda said...

Wah....besar punya...agak 6 org mkn habis x ni?

Luqman Zakaria said...

nice...dah lame x menyinggah kat sana..hehe