Sunday, November 30, 2014

Sephora HOLIDAY COLLECTION Pertama Kalinya DI ZALORA

Hi Korang,

Istimewa untuk mereka yang kaki shopping di Sephora. 

Alah kedai jual make-up tuh, bebudak beauty blogger suker lepak kat sini lelama. Ada je menda yang diorang akan beli walhal just nak check it out je, what’s new in store kan


Ini Krismas, ZALORA, Asia Fashion Destinasi Online, telah bergabung dengan rantaian kecantikan global yang dimiliki oleh LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton Sephora untuk melancarkan Koleksi Holiday online secara eksklusif di ZALORA.com.my.

Bermula 27 November peminat kecantikan boleh mendapatkan edisi terhad hadiah set percutian (holiday gift set) yang menampilkan batah dan set makeup berserta dengan aksesori kecantikan yang lainnya. Penggemar kecantikan di seluruh Malaysia boleh menikmati kemudahan membeli-belah untuk produk kegemaran mereka dalam talian di ZALORA, mengelakkan hustle and bustle di musim perayaan ini.

Pembeli boleh mengharapkan beberapa semua masa kegemaran jenama kecantikan seperti Sephora Collection, MAKE UP FOR EVER, Too Faced, Soap & Glory, Tarte dan banyak lagi. Dengan lebih 700 produk kecantikan kultus didapati secara eksklusif dalam talian di ZALORA, pelanggan boleh membeli-belah sepanjang masa dan mendapatkan pembelian mereka dihantar ke rumah-rumah mereka dalam tempoh satu hingga tiga hari bekerja


Sempena dengan partnership tersebut, ZALORA membawa perkhidmatan membeli-belah dalam talian dengan pusat membeli-belah Malaysia di beberapa stesyen Komuter, Monorel, Putra LRT, Star LRT memberi komuter peluang untuk mendapatkan hadiah kecantikan di antara stesyen-stesyen terpilih. Ianya akan bermula dari Stesen LRT KLCC pada 6 Disember 2014.

Komuter di Stesen LRT terpilih termasuk KLCC, KL Sentral, Bangsar, Dang Wangi, Pasar Seni, Sri Rampai, Stesen Ampang, Bandar Tasik Selatan, Bandar Baru Sentul, Bandar Tun Razak, Bandaraya, Bukit Jalil, Cheras, Miharja, Masjid Jamek, Plaza Rakyat, Hang Tuah dan Stesen LRT Universiti akan menerima hadiah kecantikan eksklusif Sephora dan berpeluang untuk memenangi sehingga RM 2,500 apabila mereka membeli-belah di ZALORA dengan mengimbas kod QR yang dipaparkan pada platform kereta api yang menggunakan App ZALORA atau mana-mana pembaca kod QR.


Caranya:

• Kedai Sephora pada ZALORA dan menerima hadiah kecantikan eksklusif dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM 120

• Memenangi sehingga RM2,500 ZALORA Hadiah Kad apabila komuter mengimbas dan menghabiskan pada ZALORA (semua kod QR kecuali Hadiah Misteri)

The ZALORA x Sephora kempen LRT akan berlangsung dari 27 November-26 Disember 2014.

4 comments :

Suria Amanda said...

Wah2...nice la cik lily...

Cik Aann said...

woww! promotion yg bestt!

Basic H Boleh bertindak seperti Peluntur Lembut

Unknown said...

Aduhai..hujung2 tahun ni ,benda2 gini la yag buat orang perempuan pecah kepala..dalam dilema nih nak beli ke atau nak tunggu tahun depan je sebab kena siap bajet untuk anak2 sekolah..hahahahah

Miera Nadhirah said...

cantiknya... best giler kalau dapat memiliki salah satu dari ini... huhuhu