Sunday, November 16, 2014

Jadilah The Next ChiChi & ChaCha Star

Hi Korang,


Ada berita baik untuk anak-anak comel ni ek


proPassion, Taylor’s University’s student PR consultancy bekerjasama dengan Kyanite TV dan Big Fish Media untuk menganjurkan “Be The Next ChiChi & ChaCha Star”, carian bintang untuk kanak-kanak dan remaja berusia antara 6 hingga 18 tahun untuk memjadi sebahagian daripada team rancangan TV, Chichi & Chacha (CC2) pada tahun 2015.


Acara ini akan diadakan pada 15-16th November 2014 di The Place Utama, USJ 21 untuk mencari lelaki yang paling berbakat dan gadis yang akan membawa pulang wang tunai RM 1,000 setiap satu, yang dipaparkan di YouTube dan menyertai pelancongan 2015 dengan hos selebriti Chichi & Chacha (CC2). 


Kedua-dua pemenang akan dijemput untuk berlatih, menari dan menjadi pengacara bersama-sama kelima-lima ahli Chichi & Chacha yang lain iatu - Sweet, Afeiq, Farisha, Leen dan Harris untuk membuka peluang dan memperbaiki potensi masa depan mereka.

Challenge Round (15th November)

30 peserta akan dipilih di mana mereka akan diberi 90 saat untuk mempamerkan bakat mereka

Grand Final (16th November)

Dari kumpulan ini, Top 10 akan dipilih untuk meneruskan ke Grand Final pada 16 November. 



Mereka akan diuji berdasarkan 3P - Prestasi, Potensi dan Personaliti. Semua peserta akhir akan diberikan maksimum 4 minit untuk mempamerkan bakat mereka dan menari untuk lagu CC2.

So korang,

Ingin untuk mendidik anak-anak korang melalui lagu, tarian, masa cerita, seni dan kraf dan penyelesaian masalah interaktif? 



Pastikan untuk menonton 30 minit chichi & Chacha persembahan setiap hari Sabtu pada pukul 10.30 pagi dan tiga kali sehari, setiap hari Isnin hingga Jumaat di Astro Ceria dan Astro MayaHD.

Untuk info lanjut, meh klik ke http://www.chichiandchacha.com/

1 comment :

Unknown said...

Terlepas nak bawa anak2 semalam