Wednesday, September 5, 2012

Pizza Hut Red Carpet Party

Hi Korang,

Setelah 2-3 kali fill up form kat fanpages Pizza Hut ni, dapat jugak akhirnya aku di jemputkan. 


Kali ni Red Carpet Party ni di adakan kat Pizza Hut Kota Damansara. Jauh gak but dari opis tak delah jem lah so cepat gak lah aku sampai kan.




Disebabkan Mr Big tak sempat nak pi, jawabnya aku keseorangan malam tuh. Nasib baik ada geng2 blogger yang kenal dan baru kenal duk sekali so tak delah rasa kekok sangat kan.



Ada 3-4 games yang diorg dah sediakan untuk ktorg ni main dan menang hadiah, but aku tak leh nak join coz tak de partner jadi duk melayan je orang-orang ni memain lah.


Sambil nak tunggu dinner, ada macam trivia yang telah disediakan. Jawapan leh refer kat FB PizzaHut. Nasib baik ada smartphone ni, banyak gak menolong aku menjawab soalan sampai DJ Arnold tu tak kasi aku jawab lagi kan. Hehehehhehehe

Ok dinner is served!


Memang banyak pilihan pizza yang sedap dan lazat but aku tak boleh nak makan banyaklah, maybe penangan PB kot. Aku cuma dapat makan 1 ½ keping Pizza je dan sket spageti. Aduhai sedih rasanya plak. Tapi tak perlah janji dapat rasa Super Pan Pizza tu sudahlah.


Sambil makan tu ada Magic Show dari Edison Lee. Muda je orangnya tak sangka plak magician.  Serious walaupun aku duk depan tapi aku still cam tak caya camner dia boleh buat magic tu kan. Hebatlah. 


Ada juga demostrasi cam buat air sedap yang ada kat Pizza Hut ni, rupanya diorg ada pakai special bahan yang di namakan MONIN. Memang sedap oo dapat juga aku merasa kat situ gak.


Ok jawab soalan lagi, kali aku boleh jawab satu je sebab before that aku dah jawab banyak kan. So bantulah bebudak ni bagi jawapan. Tergelak-gelak dibuat nasib baik ada Wave3 ni, kalau tak hancur hati dibuatnya kan.


Prize giving ceremony untuk yang menang main game tadi. Yana Yassin ade menang satu, yang banyak ShilaAzizi, dia dengan lakinya sapu semua khakahkahakak jeles wokeh. Takperlah janji aku ada menang voucher gak kan.


Anyway Red Carpet Party ni memang cukup meriah dan best. Makanannya walaupun simple tapi sedap ooo. Kalau ade jemputan sebegini lagi rasanya nak pi lagi lah. Dapat berkenalan dengan kengkawan baru tu yang lagi awesome!

CLP notes : Tak banyak amik gambo pun coz malas sangatlah time tuh.


10 comments :

Errah Najwa said...

clp pakai pb ke..patut lah maik kurus..sedapnya pizza..nyum2

♥MAMASYAZA♥ said...

memang nampak meriah sgttt. feveret anak2 akak tu kalo sebut pizza hut

hazman aka species1980 said...

dasat gak penangan PB tu yea...rasa nak gunalah gak...sbb perut aku pun dah buncit nie

msredcheesecake said...

seronoknya makan free sambil hangout dengan mereka yg happening

Unknown said...

untungnya dpt jemputan !! sha belum pernah lagi.. anyway alahaiii pizza hut tu nampak sedappppp hehe

Syigim said...

bestnye! i love pizza hut walaupun anak2 n my hubby suka domino's :) roti pizza hut gebu2 :)

SHILAZIZI said...

xde la banyak mana pun kak...3 game je yg menangnya..hihi...akak lagi best, siap dapat monin sebotol lagik!

Eliss said...

sedap jugak kalau dpt makan pizza lagi malam ni..hahaha

Amie said...

Teman Tapi Mesra...803

Unknown said...

pergh..memang menarik betul.. yana yassin pun ado..hehehe