Sunday, September 30, 2012

Celcom Cupcakes Challenge Finale @ Publika Solaris Dutamas

Hi Korang,

Hari tu aku kan ada join baking workshop untuk Celcom Cupcakes Challenge kan? Semalam merupakan Finale bagi cabaran tersebut.



Bertempat di Publika, Solaris Dutamas seramai 55 finalist bertanding untuk mendapatkan wang tunai dan smartpHone S3. Aku berkesempatan untuk ke majlis penutup ini.





Para finalist cuma dikehendaki menghias cupcakes yang telah disediakan mengikut gambar hiasan yanG telah di upload di fanpages Celcom Cupcakes Challenge. Dalam masa 1 jam ni, aku tengok mereka bersunGGuh-sunGGuh untuk menyiapkan kek-kek cawan yang comel ini. 


Pertandingan ini di adili oleh celebrity chef terkemuka iaitu Chef Rose Weiss (rancangan Selera TV3), Chef Sherson Lian (rancangan 5 Rencah 5 Rasa) dan Chef Dato' Fazley Yaakob (rancangan MasterChef Selebriti). Aku rasa diorang mesti pening nak memikirkan siapa yang patut menang sebab banyak sangat design yang menarik.

So ini dia pemenangnya :-



Congrats to Vincent Liew, Juneci Siong & Mac Leong - our Top 3 winners 



Tahniah kepada semua pemenang!



Terima kasiH kepada Celcom yang sudi menjemput aku ke Finale Celcom's Cupcake Challenge ni, memang best sangatlah. Rasanya kalau ada lagi pertandingan seperti ni aku pun nak join gak. 


Meh check it out Celcom links below on Facebook about Celcom's Cupcake Challenge:









4 comments :

muslimkidsshop said...

wow... bestnya! visit my blog at muslimkidshop.blogspot.com

boni kacak said...

wah..sempoinya cupcakes tu!!

Sop said...

nak join juga nanti.. sbb yg simple pun boleh masuk :)
heheheh

hazman aka species1980 said...

whoaaa... DR FAZLEY terus diiktiraf jadi juri pertandingan masak2x yea skang...dasat2x