Sunday, September 25, 2011

Sunday Post : Penatnya

Hi Korang,

Adui yay, penat betul weekend ni. Mana tak nya, aku ada buat makan-makan sket kat umah ni. Alah bukan open house, sesedara nak datang kan. Tak kan nak bagi makan kuih raya je kan.


So ada lah masak-masak sket untuk 50 orang. First time masak bebanyak ni. Tapi licin semuanya. Itu yang aku seronok tu. Insyallah kalau ada rezeki aku akan buat lagi makan-makan ni, ajak korang plak ek.

Oklah nanti aku citer lagi lah nak sambung kemas umah lagi ni. Petang kang nak pi open house umah #GTBMY plak.


Happy Sunday Korang...



5 comments :

hazman aka species1980 said...

Ade rezeki....aku datang la lepak makan2x kat umah ko yea....hehehee...time deepavali ke....time raya haji nanti ke....

♥MAMASYAZA♥ said...

masak apa tu, mesti sedappp

KiD said...

waaaahhhh.. ramai yea datang.. dulu pernah gak ramai camtu.. penat seyyhhh...

aku ekynn said...

nak juga..nak juga.. ada apa2 yg boleh makan utk bf tak esok?

hen party said...

aku datang la lepak makan2x kat umah ko yea....hehehee...time deepavali ke...