Wednesday, September 14, 2011

Neutrogena 'Ageless' Media Launch @ CIAO Ristorante

Hi Korang,

Nasib baik berdiskusi dengan gengblogger yang lelain untuk ke Neutrogena Ageless  media launch di CIAO Ristorante area Kg Pandan nie. Kalau tak confirm sesat barat lah. Siapa lagi yang ajakkan, tentulah Nuffnang kan.


Ramai jugak kengkawan blogger yang hadir seperti Madammondoq, Jess Lee, Vie, K Ina KL, Fara-eng, Zurie, Submerryn, dan ramai gak lah yang aku kenal.


Sementara menunggu acara dimulakan, ktorg dihidangkan dengan finger food ala-ala Itali lah kan. Not bad jugak, sedap but sket. Hehehhehehe tipu lah.. Everything ok.


Ianya merupakan pelancaran produk terbaru dari Neutrogena iaitu 'Ageless' anti Wrinkle & Firming Range yang menjadi penyelesaian yang inovatif untuk melawan tanda penuaan secara jelas dan pantas dengan teknologi lapisan demi lapisannya.


Formulasi Neutrogena 'Ageless' Anti Wrinkle dan Firming Cream dengan bahan-bahan unik termasuklah ekstrak dill, beri hitam dan southernwood yang melawan cela pada kulit bermula daripada punca masalah iaitu penuaansecara intrinsik dan ekstrinsik. 

Pakar dermatologi, Mr Cash tengah check kulit muka aku

Neutrogena yang turut bekerjasama dengan pakar dermatologi, mendapati bahawa setiap lapisan kulit mengalami proses penuaan yang berbeza dan setiap lapisan memerlukan penjagaan khas bagi melawan kesan penuaan.


So korang untuk dapatkan kulit yang berseri dan muda, setanding dengan keyakinan korang ni, meh lah dapatkan rangkaian Neutrogena Ageless Anti Wrinkle dan Firming ni di semua farmasi dan pasaraya terkemuka di seluruh negara

Neutrogena Ageless Skincare Range


i. Firming Cleanser - RM34.90, 100ml
ii. Firming Tonic Water Lotion - RM34.90, 150ml
iii. Firming Essence - RM89.90, 30ml
iv. Firming Cream - RM69.90, 50ml
v.Firming Lotion SPF 20 PA++ - RM69.90, 40ml
vi. Firming Eye Cream - 69.90, 15g

So thank you Neutrogena for this educational event bagi aku lah kan coz aku banyak tau pasal kulit muka tau dan to Nuffnang gak yang sudi menjemput kan.

Nak cantik, mestilah berkorban sket kan.


6 comments :

kak ina kl said...

nanti kira budget cukup ker idak nak pakai benda ni..nanti tenguk muka kita semua clear kat tonton.my..msk fuhh tv3 aaa

madammondoq said...

wah!! cepatnya updated!!! tak leh jadi ni..

Vinnie said...

Wah, cepatnya akak dah post. Memang blogger yang efisien. I xleh lagi sbb internet connection kat rumah baru x pasang lagi.

mimie1678 said...

waahhh... bestnyer... naper ai tak dijemput... sedeyyy... huhuhh...

Geng Borak said...

dapat jadi duta baru kah? weweeeet

hazman aka species1980 said...

whoaaa...patut la aku nampak kulit muka ko semakin halus dan cantik....