Wednesday, May 4, 2011

WW - Nak Minum Tak?

Morning Korang,

Ermmm geli lah kan...



Kalau korang nak minum tak? Siap Marigold, aku nak buat complaint ke tak ek?

Korang rasa cam ne?

Nanti bagitau ek...

8 comments :

Miss b said...

depend jugak.

kalo sbb tarikh da patot luput sila salahkan tpt kite beli. contohnya giant ke carefour.

tp kalo takde masalah tarikh mungkin silap marigold.

bole buat aduan online rasanya.

Siti Harisun Said said...

Komplen jangan x komplen!!!

Fairyfarina said...

nape ngn benda tu? dah expired ke x cukup bahan ke apa? kekadang, cara penjual store produk tu bleh buat mknn camtu rosak.

[-suziey-] said...

erkk...air ape tu??

KiD said...

pergghhh... basi..!! blueewwwrrkkkk!! aaarrhhhh

isabelle said...

erkk..baru beli ke dah expired tu?

sW33tdARLiNG said...

aiyooo.... tu yg kita tuang masuk gelas.. yg pakai hirup guna straw jer camne?

Syigim said...

kenape? kenape? kena buat komplen kalo tarikh luput blom smpai tp dah mcm semacam! :P