Saturday, May 2, 2015

Galeri ARIANI dan COMFORT, Bersatu Bergabung Meletops

Hi Korang,


Dah kenapa pulak galeri tudung Ariani yang famous ni berkaitan dengan pelembut fabrik Comfort ek. Hahahha mesti ramai hijabista nak tau citer pasal hal esklusif ni kan kan kan… 

Meh sini aku nak citer ek





Butik eksklusif fesyen terkemuka, Galeri Ariani yang terkenal dengan rekaan tudung yang kreatif dan sofistikated, buat kali pertama akan bekerjasama dengan Comfort, peneraju jenama pelembut fabrik dunia. Jalinan kerjasama antara Ariani dan Comfort adalah bertujuan untuk menampilkan golongan wanita dengan keyakinan diri kerana kini, busana fesyen hijab Ariani telah didatangkan dengan inovasi terbaru Comfort yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan.


"Melalui kerjasama ini, koleksi tudung Ariani yang disegarkan dengan keharuman berpanjangan dari Comfort bakal melonjakkan nama Ariani seiring dengan arus fesyen terkini. Kami bangga bekerjasama dengan Comfort yang menitikberatkan kualiti tinggi seiring dengan kami. Dengan adanya kelembutan dan keharuman Comfort, ia menyerlahkan penampilan tudung kami agar pelanggan-pelanggan kami tampil anggun dan berkeyakinan tinggi,” kata Datin Farah Haryani Muhammad Philip, Pengarah Pemasaran Ariani Textiles & Manufacturing (M) Sdn Bhd.


Melalui jalinan kerjasama ini, setiap tudung dan selendang Ariani diharumkan dengan penjagaan fabrik yang terbaik, iaitu melalui penggunaan Comfort Ultra, pelembut fabrik pekat yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan. Pelembut fabrik Comfort Ultra, dengan teknologi NCAP, melindungi fabrik daripada bau-bau yang tidak menyenangkan seperti makanan, pencemaran, bau asap, hapak dan peluh di samping memberikan haruman berpanjangan sehingga 14 hari.


“Fesyen hijab bagi generasi wanita kini direka untuk menampilkan keperibadian masing-masing di samping mengekalkan kesopanan dalam setiap rekaan. Sebagai peneraju pasaran busana Muslimah, rangkaian tudung dan selendang Ariani memberi inspirasi kepada golongan wanita agar tampil bergaya dan Comfort merasa gembira untuk bekerjasama dengan jenama Ariani bagi menawarkan pakej lengkap – fesyen yang disegarkan dengan haruman, satu inovasi yang masih baru dalam dunia fesyen hari ini. Saya pasti rangkaian tudung dan selendang Ariani dengan kesegaran dan keharuman berpanjangan dari Comfort bakal menjadi kegemaran ramai terutamanya di kalangan wanita yang meminati fesyen hijab,” kata Herry Budiazhari, Pengarah Pemasaran, Unilever (M) Holdings Sdn Bhd.


Di majlis pelancaran tersebut, rakan-rakan media berpeluang menyaksikan demonstrasi penjagaan fabrik dengan tudung hijab Ariani yang harum bersama duta jenama Ariani, Bella Dally dan Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin. Turut serta bersama mereka adalah Shazreen Fazlynda, seorang Youtuber popular serta perunding imej hijab, Emi Idura. Belly Dally dan Shazreen juga telah memperkenalkan video berunsur jenaka yang menyentuh tentang cabaran yang dihadapi oleh pemakai hijab dalam menentang bau yang tidak menyenangkan. Video ini boleh ditonton menerusi laman sosial Facebook Ariani dan Comfort, saluran penjagaan rumah Youtube Unilever Malaysia dan saluran Youtube Shazreen Fazlynda: www.youtube.com/user/pinkmarbless




Sebagai permulaan, kesemua tudung dan selendang di Galeri Ariani, Jakel Mall akan disegarkan dengan haruman Comfort Ultra. Menjelang akhir bulan April, semua pelanggan Ariani mengunjungi gedung Ariani diserata negara akan dapat merasai pengalaman yang sama.


Bagi memberikan pengalaman yang lebih indah, pelanggan-pelanggan Ariani akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani akan mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula dari 24 April sehingga 30 Jun 2015.

sempat jugak bergambar dengan Datin Farah ceo Ariani ni

Orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my.


Untuk maklumat lanjut dan terkini tentang kempen ini atau untuk menonton video, sila layari www.facebook.com/ComfortMalaysia 


Mengenai Ariani

ARIANI adalah jenama hijab premium di Malaysia. Selaku peneraju pasaran dari segi fesyen sopan, ARIANI mengekalkan satu keseimbangan antara fesyen-fesyen semasa, keselesaan dan praktikal tanpa sebarang kompromi terhadap kepercayaan. Produk-produk Ariani direka dengan gaya yang mempamerkan kepelbagaian. Sebagai jenama anak syarikat JAKEL, pelopor dalam industri tekstil tempatan, ARIANI adalah jenama tudung yang lain daripada yang lain, lengkap dengan pemahaman tentang fabrik yang sesuai dengan cuaca di Malaysia. Kini dengan lebih 18 cawangan di serata Malaysia, ARIANI menjanjikan rangkaian produk yang praktikal, tanpa sebarang kompromi dalam rekaan yang ringkas, berkepelbagaian dan sopan dan elegan – yang memenuhi keinginan golongan pemakai hijab yang lebih luas.

Mengenai Comfort

Comfort merupakan peneraju pelembut fabrik terkemuka dunia. Dengan pengalamannya selama 40 tahun, Comfort berusaha secara berterusan bagi memastikan pakaian-pakaian sentiasa selesa dengan keharuman yang menyerlah, agar keluarga anda hidup dengan penuh kesegaran dan keselesaan.

2 comments :

adianiez AIDA said...

aida x pakai ariani :)
pakai tudung biasa2 je...
but comfort aida pakai la.

Nurulhidayah said...

tak try lagi comfort ni.. adakah sewangi Petals? hehe.. akan di terai :)