Wednesday, May 6, 2015

Teh Tarik Party Bersama LIPTON

Hi Korang,


Mintak maaf lambat sket update citer pasal event ni



Last week cam biasa Cik Lily Putih dapat jemputan untuk ke Teh Tarik Party bersama Lipton di Carcosa Seri Negara. Ya ampun cantik tempat tuh, macam zaman colonial bagai kan, memang kena dengan tema minum teh.

Sempat ambil gambar semasa event hari tuh







Meh citer sejarah Lipton sket ek

Sir Thomas Lipton founded Lipton in 1871 to deliver best quality tea for theultimate experience. Lipton Yellow Label pioneered this dream with the finest international blends from Ceylon and Kenya giving Lipton tea its signature aroma and taste. Since then, Lipton has delivered great innovations bringing vitality and natural goodness into people’s life. Lipton is renowned as the World’s NO.1 Tea Brand

Hah gituh sekali

Lipton memperkenalkan Lipton 3 in 1 Milk Tea dengan formula yang lebih lemak berkrim daripada yang sebelumnya.

Bahan-bahan dalam serbuk teh segera diperoleh daripada ekstrak teh yang mempunyai rasa teh yang seimbang dan menghasilkan buih bagus dengan aroma teh menyenangkan. Ia juga disahkan Halal oleh MUI yang diiktiraf oleh JAKIM. Selain itu, kemanisan adalah seimbang dengan teh dan susu sebenar.


Raziff Hashim selaku tuan rumah untuk Teh Tarik Party ni ek. Seronok ooo memacam info aku dapat mengenai produk Lipton ni tau.

Rangkaian Lipton 3 in 1 Milk Tea ini terdiri daripada


Lipton 3-in-1 Teh Tarik dibuat khusus untuk disesuaikan dengan selera rakyat Malaysia yang unik yang berbeza daripada negara lain di dunia. Selain itu, ia boleh dihidangkan secara panas, ais atau sejuk.


Lipton 3-in-1 Classic Susu teh, ia mengandungi lebih banyak serbuk teh seimbang dengan jumlah yang sama susu untuk latte teh tersendiri.


Lipton baru 3-in-1 Hazelnut Milk Tea menggabungkan rasa wangi daripada hazelnuts untuk memberikan pengalaman pedas dan aromatik.


Lipton 3-in-1 Halia Susu Teh, ia menggunakan serbuk halia sebenar dalam penggubalan dengan maksud mencapai yang benar-benar sahih rasa Teh Halia dan aroma di samping memberi kebaikan dan manfaat halia.

Penting kata, semua teh kita boleh minum setiap hari setiap waktu ketika dan saat kan


Lipton® 3-in-1 Milk Tea boleh di dapati secara pek yang mengandungi 12 sachets kecil pada harga RM13.90 di kesemua hypermarkets, supermarkets dan kedai-kedai runcit berhampiran korang.

Untuk lebih info mari layari Lipton‘s Facebook Page at https://www.facebook.com/LiptonMalaysia




3 comments :

sitirohaida said...

boleh la try nanti..

hazman fadzil said...

wow...dah ada banyak flavor pulak yea... rasa macam nak cuba teh halia laa... nak kasi buang angin... hehehehe

Izzati Amira said...

dalam banyak2 jenama.. saya memang suka teh jenama lipton. heheeh