Monday, May 18, 2015

Lajuiceria

Hi Korang,

Pagi ni cuba minum air detox dari Lajuiceria ni

Beli kat Pavilion KL semalam petang.



Beli banyak botol coz ada pelbagai perisa, tapi aku rasa tekak aku sesuai dengan Chocolate Almond Mylk ni je kot. Yang lelain tuh, hati belum terbuka nak minum lagi.

hehehehehe

Mr Big yang suka minum yang warna hijau-hijau tuh, katanya memang mencuci perut betul. Ermm ni kejap lagi ni aku pun mencuci perut gak lah kan...

Dah pi sambung keja ek..

2 comments :

Diana Rashid said...

lawanya...pandora tu..

heheheh

hazman fadzil said...

owwhhh....ada kedai kat Pavilion rupanya...ingatkan benda alah ni jual kat Bazaar indie jee...menarik gak untuk dicuba -detox katanya-