Tuesday, June 17, 2014

Makan DOMINO’s Pizza Dan Boleh Dapatkan Popobe® Bola Bears

Hi Korang,

Musim-musim bola ni, rasanya ramai yang duk malas nak kuar pi makan kat luar kan. Bukan apa, kedai mamak semua fullhouse dek kerana ramai benau peminat bolasepak berkumpul sampai makan-makan.


Sudahnya makan kat umah jelah. Tapi nak makan apa yang mudah dan ringkas dan cepat. So haruslah tepon 1-300-888-333 then 30 minit kemudian Domino Pizza pun sampai.

Sempena musim bola sepak ni, DOMINO’s Pizza memperkenalkan menu terbaru mereka iaitu BOLA MEAL Set. Kerlass nama pun kan.



Majlis pelancaran telah dihadiri oleh anak-anak dari Good Samaritan Home dan Rumah Anak Yatim Sg. Buaya, Kuala Langat. 


Sebelum acara bermula, ktorang ni main selfie-selfie dulu dengan Popobe ® Bola Bears ni, seronok plak. Cam macam bebudak plak rasanya, amik gambo sana amik gambo sini. Kemudian ada kuiz mengenai Domino’s Pizza, so haruslah jawab soalan kan. Senang bangat seh! Dapat kumpul beberapa keeping voucher lah. 

Sehingga 20 Julai, penggemar Domino’s Pizza boleh menikmati 2 jenis pilihan hidangan set iaitu Bola Meal 1 dan Bola Meal 2


Dengan Bola Makan 1, kita juga boleh memilih untuk mendapatkan dua besar atau dua Xtra pizza besar dengan botol minuman ringan 1.5 liter untuk RM54.00 atau RM74.00 masing-masing. Semua Bola Makan 1 saiz pizza akan menjimatkan pelanggan RM21.40. Secara alternatif, pengguna boleh pilih selera individu atau kumpulan dengan dua pizza besar dan hidangan bebola daging untuk hanya RM58.00 atau memilih untuk dua Xtra pizza besar dan bebola daging untuk RM78.00. Setiap Bola Makan 2 perjanjian sebarang saiz akan mendapat penjimatan pelanggan RM22.40.


Popobe ® Bola Bears oleh itu Domino juga boleh dibeli sebagai tambahan kepada Bola Makan 1 dan 2 untuk RM7.80 atau apa-apa pembelian pizza lain untuk harga add-on daripada RM9.80. Untuk memenangi lebih hebat hadiah, hanya mengambil selfie dengan Popobe anda ® Bola Bear dan tampal pada Instagram dengan hashtag #BolaBears.

Bersama-sama dengan promosi hebat, pengenalan baru bebola daging BBQ Panggang Domino mewakili satu lagi tambahan kepada pelbagai menu pembuat pizza menawarkan. Ini dengan sempurna dibakar 100% bebola daging daging lembu drizzled dengan sos BBQ berasap lazat dan seperti produk Pizza Domino semua ini dijamin untuk tiba lazat dan masih panas dari oven. Tambahan baru boleh didapati sebagai add-on untuk RM8.80 dengan mana-mana pembelian pizza dan juga boleh didapati à la carte untuk RM10.80.


Untuk memulakan kempen More Pizza More Football Campaign by Domino’s, beberapa peminat bola sepak yang bernasib baik akan memenangi hadiah mingguan Domino’s Kickoff Online Contest. Setiap pemenang akan menghadiri parti bola sepak yang dinanti-nantikan melihat tahun ini dengan 20 daripada ihsan rakan-rakan mereka daripada Pizza Domino ini. 



Pemenang hadiah utama Domino’s Kickoff Online Contest itu, yang turut hadir pada majlis itu, telah disampaikan dengan perjalanan yang ditanggung sepenuhnya ke Brazil bernilai lebih daripada RM34,000.


Ba U Shan-Ting, Presiden Domino Pizza Malaysia & Singapura, yang berucap di majlis pelancaran itu berkata, “These are some of the most exciting contest prizes that we have given out to date. For their love of football and Domino’s Pizza, we would like to offer our heartfelt congratulations to all our winners here today. Domino’s Kickoff Online Contest also gave us a platform from which to proudly present the latest additions to our menu, our BBQ Baked Meatballs and the Smoky Blended BBQ range featuring three new pizzas, Chickensaurus, Smoky Beef N’ Chick and Smoky Pepperoni & Mushroom.”


“Malaysians will also get to collect Pedro, Juan and Eva, the limited edition Popobe® Bola Bears by Domino’s. These perfect football companions will only be around for six weeks so be sure to collect them all while stocks last.” Beliau akhirnya ucapannya.




Walaupun tak menang contest selfie tuh kerana undian LIKE aku kurang memberangsangkan, tapi perut kenyang dengan makan pizza yang sedap dan stil lagi panas-panas masa di hidangkan. 

Sangat menenangkan bila dapat makan!

Untuk info lanjut mengenai contest, promotion korang boleh layari facebook.com/DominosMY tau. Mana tau boleh menang Popobe ® Bola Bears secara percuma kan.


5 comments :

penaberkala said...

menarik... nak beli ah nanti

sitirohaida said...

boleh makan sepuas-puasnya dominos tu..

hazman fadzil said...

Perghhh... puas hati makan pizza dominos banyak2x...

Unknown said...

wahhh..sedapnyee domino..lama xmkn nie..

brohantu said...

best nampak, sedap lagi