Wednesday, March 13, 2013

Nuffnang 6th Birthday Bash


Hi Korang,

Cerita dah basi kot coz aku baru ada masa nak update.

Sebelum tu, meh tengok gambo bebudak gile masa malam party hari tuh ek


Ktorg dapat invitation dari Nuffnang ke birthday party Stickman yang ke 6. Kejap je dah 6 tahun kan. Party di adakan di Lust Club kat area Changkat Bukit Bintang ni.





Ramai gak blogger baru yang hadir. Blogger yang tak berapa muda cam aku ni tak sampai berapa kerat pun. Ok mingle around dulu ek. Say hi to each other.

Opening ada yang macam ala-ala break dance tu ermm shuffle tu lah. Mr Big tak sempat amik gambo pun coz dia kat belakang kan.

Kemudian ada speech sket dari tokeh Nuffnang Mr Timothy Tiah. Cam biasa citer sejarah NN sket, achievement and more coming campaign.


So sebelum start acara bagai, makan dulu ye. Ok beratur ye jangan nak cut ‘que’. Aku tukang jaga meja dulu lah.




Party malam tu simple je, a few games bertemakan ‘Music-Man’. Bagai nak rak meneka lagu pelbagai genre yang sampai tergagap-gagap aku nak jawab. Kemudian ada game humming itulah ini lah. Tapi aku tak join pun, alah kasi chance blogger lain. Aku bagi moral support je.


Ada gak ‘LIVE BAND’ performance dari alah x ingat plak dan Halfpast6. Not Bad gak persembahan diorg, siap aku boleh nyanyi-nyanyi lagi plak.



Ok potonG kek time. Bos kuat sket potonG tu ek...

Seronoknya ke party cam ni bukan apa, dapat kenal-kenal blogger lain jugak kan. Dahlah bebudak ni cakap aku ni sombong kan, so kenalah rajin-rajin but networking mana tau kot-kot ada rezeki baik punya kan pas tuh.


Sempat gak borak-borak dengan orang-orang beso dari team DiGi dan team Genting. Diorg siap cakap apsal dah lama tak join event diorg, merajuk ke… hehehe ada plak cam tuh. Kalau ada masa, boleh je join.



Anyway thanks to Nuffnang coz sudi jemput ktorg berdua lagi untuk tahun ni, awesome party dan great food.

Congrats and all the best to Nuffnang ye…



4 comments :

KiD said...

waahhhh... syioknyaaaaa!!! tak sempat bergambar bersama...

Kifli Mally said...

nice entry uols :)

ReeneeRaaid said...

bestnye ciklily dapat join event nuffnang :)

reeneeraaid.blogspot.com

LoLi said...

Meriahhhhhhh~~