Wednesday, March 6, 2013

FAZURA Berkongsi Rahsia Tentang COLGATE Optic White


Hi Korang,

Kalau pasal artis korang memang cepat je klik kan.

Bagus bagus bagus, tingkatkan usaha lagi ek.


Last few week back aku sempat ke Colgate product launching di One Utama. Dapat invitation sorang, jawabnya kenalah pi sorang kan. Tak kan nak bawak rombongan Cik Kiah satu bas plak.



Cam biasa aku mesti sampai awal, so dapat spot cantik lah dulu. Betul-betul first row depan runways. Ada few bloggers lain yang hadir dan selebihnya media lah. Tapi yang paling best, cik FAZURA cantik tuh betul-betul duduk mengadap aku. Kira macam lucky gak ni hehehhee

Senyum sengsorang kejap tau!


Ok acara di mulakan dengan opening speech dari Mr Chris Pikounis Marketing Director of Colgate-Palmolive Marketing Sdn Bhd mengenai produk terbaru keluaran Colgate ni Optic White. 



Ianya merupakan siri penjagaan gigi yang bertindak membasmi kaviti, melindungi enamel, menghilangkan plaque, memberikan nafas yang segar dan paling penting memutihkan gigi ke satu shade selepas 1 minggu di gunakan.

Now kita dengar apa kata FAZURA Duta Colgate yang terbaru ini.

‘Bila selalu berada di depan kamera, senyuman adalah yang pertama sekali orang nampak. Sebab itulah saya menjaganya bukan setakat senyuman, malah dengan gigi yang putih  bersihkan  melengkapkan lagi penampilan saya’.

‘Biar cantik mana seseorang itu kalau kebersihan gigi tidak di jaga, terus jadi tak cantik dibuatnya. Colgate Optic White ini sekarang sudah menjadi sebahagian barangan kecantikan saya dan ternyala nampak kesanya setelah saya mencuba‘ itulah dia penjelasan beliau.

Sempat gak aku snap a few photos of FAZURA.





Cantik kan dia? Memang anggun yang amat lah.




Di antara rangkaian Colgate Optic White ini ialah Colgate Optic White toothpaste, Colgate 360 Optic White toothbrush dan Colgate Optic White mouthwash. Di datangkan dengan pelbagai saiz yang berbeza dan berharga di antra RM5.90/12.90 bagi 40gm dan 100gm toothpaste, RM12.90 untuk toothbrush dan RM8.90/20.90 bagi 250ml dan 250ml mouthwash.


So korang yang rasa-rasa gigi tak berapa putih dan nak putih lagi, mehlah cuba produk Colgate Optic White ni. Aku pun belum start guna lagi, maybe dalam minggu-minggu ni kot.

Cubalah



8 comments :

hazman aka species1980 said...

whoaaa... kalau FAZURA punya mesti gua beli kejap lagi nie....hahahahaha

Sherry said...

Wow love pics, so red hehe.. Love this colour

Unknown said...

sgt cntik!

Mama Darwiish said...

wah seronok nye dpt jmpe si fazura ye

Ainiyunus said...

sweet nye fazura...
dah folo cik lily putih..
jemput ke blog saya..
http://afiahani.blogspot.com/2013/03/sudi-tak-jadi-rakan-bloglist-saya.html

Azueriena said...

wahhh memang cantik ler dier...pakai merah plak tu...aii likee...gigi pun sgt cantik...

eyriqazz said...

Cun..boleh jadi calon hazman fadzil ni...

JMR said...

ok..gigi dia mmg putih berseri..kn tukar ubt ggi colgate la plak pasni:-p