Wednesday, April 20, 2011

WW - Nak Potong Ke Tak?

Morning Korang,

Kalau korang berada kat situasi macam gambar bawah nie, korang nak potong ke tak kereta nie?


Komen jangan tak komen, nanti aku sambung citer pasal keta kaler putih ni lagi tau..

P/S : Aku tengah meluap2 geram dengan kete ni.

9 comments :

KiD said...

ape ader hal... aku potong aje... :)

jangan lupa komen kat Isu Gula Tambahan di dalam Susu Tepung Bayi

e.l.i.s.s.m.i.e said...

potong jer la..jangan melebihi had laju dan double line sudah ..hehehehe

Siti Harisun Said said...

Hahaha....
Terpaksa bersabar...

Takpon sila memotong dengan berhemah... hehehe

airaniez wirdani said...

Kalau saya,saya potong je.Sebab keretanya berada di lorong kiri.kot?

Lin Elier said...

Few days ago, Lin travel dr melaka nak balik KL.... jumpa ler keta2 nih.... mula tak perasan, speeding giler.... then lin slow down.... lama2 tak tahan la dudok belakang depa..... bawak slow, dok line laju.... Lantak pi la.... Hamik ko semua org blasah overtake jer....

isabelle said...

kalo bagi signal dan potong, xde masalah.
haih..apakah yg berlaku tu?

♥MAMASYAZA♥ said...

akak selalu dah kena, akak buat derrkkk, akak tak kira, akak potong je.

dayah aziz said...

kalau aku....x potg kot..;)

neeta said...

potong jee,yg naik tu manusia jg..