Monday, April 4, 2011

Suddenly I in Love with Justin Bieber

Hi Korang,

Sabtu malam lepas aku dapat invitation untuk menonton docu-film Justin Bieber 'Never Say Never' di GSC Pavillion KL.


Sampai2 je, penih dekat lobby wayang ni. Mana tak nya 5-6 hall untuk docu-film ni je. Majoriti young girls ni kan. Diorang ni yang suka Justin Bieber. Aku nie sebab dapat tiket free so pi lah tengok kan. Tak ramai nuffnanger yang dapat cuma aku, Zaid, Ruby, Tian Chad dan Dusty Hawk je yang datang. Lelain tu aku tak sure lah kan.


Actually 'Never Say Never' ini mengisahkan perjalanan dunia music Justin Bieber dari kecil hingga ke hari ini. Ala yang macam tribute to Michael Jackson tulah. Rupa-rupanya Justin Bieber ni memang dah talented dari kecik.

Korang bayangkan lah, umur dia 6-7 tahun camtu dah pandai main drum. Main guitar plak left handed. Tapi dia ni tetap tak lupa orang-orang yang sentiasa menyokong dia dari awal sampailah sekarang.


Di samping tu jugak, aku seronok tengok dia perform kat Madison Square Garden, New York dengan artis2 ternama seperti Usher, Boyz II Men, Miley Cyrus dan ramai lagi lah. Itu konsert dia yang terbesar sekali lah dalam hidup dia. Cuma orang2 yang ternama yang dapat perform kat situ.

Memang patutlah ramai bebudak sekolah minat gile dengan si Justin Bieber ni. Dahlah comel, cute dan baik plak tuh.

Korang pun patut tengok jugak tau citer ni. Banyak pengajaran yang boleh dapat dari citer ni.