Tuesday, August 10, 2010

Ingat Lagi Tak Niat Puasa Ramadhan?

Korang,

Saje je aku nak ingatkan korang nie. Dah nak masuk bulan puasa nie, so amalkan balik niat puasa. Nah baca kat bawah nie.

Niat Puasa Harian

Bismillaahirrohmaanirrohiim,
Nawaitu shouma ghodin ‘an adaa-i fardhi syahri romadhoona haadzihis sanati lillaahi ta ‘aala.


Niat Puasa Sebulan


Hah cepat2 ingatkan tau. Bagi yang pelupa macam aku nie, dah siap aku attached sekali niat puasa untuk sebulan. Senang sket.

Anyway, mrBig + aku cuma nak ucapkan

Selamat Berpuasa Kepada Kengkawan...

So sweet kan!

Semoga dapat pahala berlipat ganda dalam bulan Ramadhan yang mulia nie.

p/s: mintak2 lah ramadhan kali nie sempat pi solat terawikh kat majlis besi kat Putrajaya. Doakan tau!

8 comments :

Sir Marcello said...

dah ingat dah...tima kasih :)

cuz said...

selamat berpuasa..niat semua ingat lg..hehe

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

puasa jangan tak puasa... :-)

Syigim said...

bestnye ni. mintak izin nk copy paste kat my blog plak ye. facebook skali! :D

slamat berpuasa ciklilyputih! :D

Hamzah Ian said...

ayooo.. esok kene pose dah..

Sharinginfoz said...

sharing is power, bagus ni...

UV Hampir 1,000

khaizarien said...

samat berpose ciklily putih :)

Hidayah Ismawi said...

Selamat berpuasa kpd CikLilyPutih n Mr Big. Yup, sgt sweet gambar itu :)

Ramadhan Kareem!

MY LATEST ENTRY: Ramadhan Kareem! Allahu Akram