Thursday, August 26, 2010

Main Mercun, Jom!

Hey Korang,


Ada hati ke nak lawan main mercun dengan ktorang hah? Cuba tengok meriam buluh kitaorang. Power tak? Oh korang kata kecik ye. Meh tengok yang bawah nie plak. Ada dua okeh.


Okeh, siapkan mercun untuk dibakar.

Okeh, tukar posisi untuk membakar tau!

Kemudian, apa lagi, kebaboom lah jawabnya kan.Hah ada berani ke?Hah tau takutkan. Tapi kalau tak nak main meriam buluh, jom kite pasang pelita buluh nak tak?



Cantik kan? Bukan aku lah tapi api kat pelita buluh tu kan. Ishk perasan kan aku nie.

Anyway, TQ to Putrajaya Equestrian Park sebab menaja lokasi photo shoot kali nie. Tempatnya memang peaceful lah.. Tunggu next entry tau!

10 comments :

ana said...

uit...main meriam buluh, kena tangkap kang beraya dlm lokap...hehehehe

h4ni3 said...

woowoo.. kena tangkap kang lily!
hehe

Fid said...

ish ish ish
cikliliy nih hehehhehehehee

ai tak suka mercun secara realiti

Hamzah Ian said...

wa~~~ apesal pergi sini??? wa~~ biar betol ni... lg gmbar mane?? mane? hhahaha

transformed housewife said...

tu betul2 ke Lily? buksn cobaan.........

Liza said...

susah nak carik pelita buluh skrg nie, nak buat pun payah

LiFe KaMi said...

wa kena beb la ni ingat betul ler main meriam tu..hehe, kat mane ni mcm kat kampung plak..

miss cloudy said...

takpernah ada experience main meriam mcm tu

Sumijelly said...

aku tak pernah main mercun....
maksud aku yg buluh la..heheheh


http://sumijelly.com

rodie said...

beraninya cik lily main meriam buluh tu,,,lau sy lah bunyi pun dah kecccuttt