Monday, March 28, 2016

AZANIS SCAR SERUM,Memang Boleh Hilangkan Parut!

Hi Korang,

Biasa dengar kan jenama hilangkan parut Azanis Scar Serum, itulah aku pun dah pernah citer sebelum ni dalam entry petua hilangkan parut

Tapi ni aku tambah lagi citer mengenai kebaikan Azanis Scar Serum ni ek


Produk Azanis Scar Serum agak popular terutama di kalangan pengguna lama social Facebook. Even mak aku yang tak de Facebook pun tau sebab cousin aku selalu duk citer pasal serum ajaib ni kan.  Ramai dah orang berkongsi tentang kesan menakjubkan selepas menggunakan produk ini. Tidak kisahlah jenis parut kecil atau besar mungkin didapati dari kesan kemalangan, bekas jerawat dan sebagainya.

“Produk Azanis Scar Serum kini telah perbaharui formulasniya”

Jika sebelum ni hanya 3minggu saja boleh memulihkan parut, dengan fomula baru ni agak-agak seminggu je dah pudar parut tu kan?

Jeng jeng jeng…

Memperkenalkan


Gabungan Vitamin E dan Cocoa Butter

Produk Azanis Scar Serum yang kini diperbaharui dengan Vita-Cocoa Booster Formula. Uniknya tentang Vita-Cocoa Booster Formula ini kerana ianya menggabungkan Vitamin E dan Cocoa Butter. Kalau dulu produk Azanis Scar Serum hanya mempunyai vitamin E sahaja, kini produk ini diperkaya dengan khasiat Cocoa Butter.

Nampak tak permainannya di situ ek!


Untuk pengetahuan semua 100% vitamin E dari produk ini (d-alpha tocopherol) adalah dirumus khas daripada soya. Yang mana vitamin semulajadi “D-alpha Tocopherol” sebenarnya mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan ianya juga mempunyai daya serapan yang baik.

Dan kita juga sudah sedia maklum, Cocoa Butter ni memang popular dalam perawatan kulit. Terutama masalah kulit yang melibatkan kesan parut. Ini kerana khasiat Cocoa Butter yang mudah diserap ke lapisan epidermis dan dermis, dan boleh menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak khusus melindungi kulit dari penyebabnya menjadi rosak (cuaca panas dan sebagainya)

Cara penggunaannya

Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.

Penggunaannya juga agak mudah dengan menggunakan sedikit sahaja Azanis Scar Serum , letak pada tangan dan sapu pada permukaan parut. Lebih efektif gunakannya setiap pagi dan malam, seharusnya perlu diguna sekerap yang mungkin. 


Bagi parut seperti cacar air/chicken pox atau kesan terbakar. Kita perlu tunggu sehingga kesan luka itu benar-benar telah kering sebelum mula menggunakan Azanis Scar Serum . Dan parut pembedahan pula, pastikan luka benar-benar sembuh dan benang jahitan telah dikeluarkan sebelum menggunakan Azanis Scar Serum .

"Kualiti produk dipertingkatkan. Namun harga dikekalkan"

Hanya RM60 sahaja, memang terbaik! Jadi tidak hairanlah, kenapa produk Azanis Scar Serum menjadi pilihan masyarakat Malaysia.

RM60 SAHAJA!


Keterangan lanjut boleh layari :-



#AzanisScarSerum 
#DHNBlogger

3 comments :

KiD said...

harga pun mampu milik. kualiti yang bagus. mesti ramai yang suka!

illy ariffin said...

siapa yang tercari - cari lagi produk untuk hilang parut boleh cuba ni :) paling setuju sebab bahan dia organik <3

Zaza Iman said...

muka zaza pun mmg tgh bparut jgk skg ni.. :(