Thursday, January 9, 2014

IL DIVO Akan Datang Ke Resort World Genting, Malaysia

Hi Korang,

Siapa yang tak kenal dengan kumpulan penyanyi dari luar negara ini.

IL Divo adalah kumpulan Crossover klasik pertama di industri muzik antarabangsa yang mencapai kejayaan besar dan menjual lebih 26 juta album di seluruh dunia.

ini bukan IL Divo, ini Vogi the buzz group ek. dengan orang kuat Genting ni tau

La tak kenal ke? ermm meh aku citer sket. Kumpulan IL Divo ini di anggotai oleh 4 orang penyanyi yang cukup mencairkan hati aku iaitu Sabastien Izambard, Carlos Marin, David Miller dan Urs Buhler. Mereka ini akan beraksi di Arena of Stars, Resorts World Genting, Genting Highlands pada 14hb dan 15hb Mac 2014.



Konsert 'A Musical Affair' ini disokong oleh Malaysia Major Events, jabatan daripada Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB) di bawah naungan Malaysia's Ministry of Tourism and Culture



Aku sempat ke press conference bagi konsert ni hari tu di Maison Francaise, Changkat Kia Peng. Cantik ooo tempat ni, suke sangatlah.


Berucap pada majlis itu, Mr Kevin Tann berkata ' We are very excited that IL DIVO is coming to Resorts World Genting. The group is famous for their songs and group performances. Resorts World Genting is honored to have them perform their first Broadway Album called 'A Musical Affair' here at the Resort'.


Album ini adalah himpunan lagu-lagu yang diilhamkan oleh Broadway menunjukkan seperti Phantom of Opera, Carousel dan West Side Story dan ciri-ciri rakan duet cemerlang Barbra Streisand, Kristin Chenoweth , Nicole Scherzinger , Heather Headly dan Michael Ball. Tidak perlu dikatakan, konsert mereka di Resorts World Genting akan menampilkan beberapa lagu-lagu seperti Memory , Can You Feel The Love Tonight, Bring Him Home, Tonight, Some Enchanted Evening dan banyak lagi.


Mr Tony Nagamaiah, General Manager Malaysia Major Events (previously MyCEB)

with sponsor and partners

Tiket konsert mula di jual dari 02/01/2014 onwards pada harga bermula RM980, RM790, RM590, RM390, RM280 dan RM180.

Bagi pemegang Genting Rewards Card, members akan mendapat 10% diskaun potongan harga tiket.

Nak tau lebih lanjut, meh call 03-2718 1118 atau lawati www.rwgenting.com


Aku? ermm haruslah dapat special tiket ye daripada Team Genting. Hehehehe memang tak sabar nak pi lah nak

Korang-korang yang mana kaki-kaki music classical ke, broadway ke meh lah ke konsert ni ek


2 comments :

Suria Amanda said...

wow...harga tiket pun boleh tahan...best la cik lily dapat pegi free

el said...

nah dgr group ni ms dulu2..igt dah luput hahaha