Thursday, February 28, 2013

Memang Terapi Tempat Ni

Hi Korang,

Sekali sekala jejalan di hospital ni seronok gak ek

apsal berjoget lak ni

Mana tak nya, sepanjang jalan nak ke wad tu macam-macam ilmu yang dapat aku pelajari.

Tak caya? tengok ni

Simptom low blood sugar

simptom stroke

punca diabetes

jom belajar hilangkan stress

belajar cara bernafas dengan betul

tips kuruskan badan

Betul kan?

Ye ko. Serious ni

Daripada tak tau pasal simptom penyakit bahaya ni, terus jadi pandai.

Tup-tup terasa insaf seketika ek pasal kesihatan, itulah bila time makan tak ingat kan.

Moh bersenam meh!





5 comments :

hazman aka species1980 said...

selain info berguna cenggini.... hospital kerajaan pun skang dah letak tv ....best gak...

Mia Liana said...

wahhhhh siap ada model kat atas tu...

Amanda Suria said...

hehehehe...kekadang kita naik hafal membaca kat semua yang terpampang tu kan...sebab apa?sebab tunggu lama kan...

Cik Nurul Siezuka said...

Nurul kalau g hospital pun suka tgk kiri kanan hospital tu.. warni warni info yg diorang bg kat kita.. :)

mairamanja said...

MOH JOGGING SESAMA..