Tuesday, June 14, 2011

Green Latern Party @ Artista Bar

Hi Korang,

Last weekend hari tuh, aku dapat invitation untuk ke Green Latern Party kat Artista Bar Tropicana City Mall. Sapa lagi yang ajak kan, kalau tak Nuffnang. Thank you Fresh yang setia menanti di registration counter tanpa jemu.


Actually ktorg sebagai media jemputan sahaja. Bukan setakat Nuffnang sahaja yang ada malah Yuberactive, Mix Fm media juga turut memeriahkan party ini.

Kena cop tangan dan pakai gelang dulu, kang tak leh masuk baru tau.

Party ini di adakan untuk menyambut hari enviromental sedunia dan juga untuk Green Latern filem yang akan mula di tayangkan di Malaysia bermula 16 June 2011.


In-house peformer

With Fara-eng


School band performer

Ada pertandingan fesyen menggunakan barang-barang terbuang dan di recycle balik, ada band performance menggunakan recycle item dan juga sessi soal jawab mengenai filem Green Latern. Pelbagai merchandise yang boleh di menangi lah.

Green Latern merchandise


T-shirt glow in the dark

Aku cuma menang t-shirt Green Latern glow in the dark je sebab dapat jawab soalan, tiket wayang pun tak dapat coz green latern ambassador tu sibuk bagi goodies bag kat orang2 tropicana je. Ktorg satu meja ni langsung tak dapat apa-apa pun. 


Ermm apa-apa pun selamatkan bumi kita dengan recycle barang2 terbuang dan juga selama menonton filem Green Latern pada siapa yang dapat tiket tu kan huhuhuhu...

4 comments :

Geng Borak said...

macam menarik bajunya.. leh beli kat mana eh?
Siapa Ada Lagi Bantal Busuk??!! | Baik Mengaku. Ha...

cik helena said...

dah lama tak join actib=vity nuffnang :l

- zuriey - said...

caner leh dapat ni..jelesnya saya

Bella Enveeus said...

oh ye ke GL ambassador tu bagi goodies kat org tropicana je? haha my bf tersesat jd org tropicana.. :P