Monday, June 6, 2011

I like Nippon Paint because It Make My Life Colourful and Wonderful

Hi Korang,

Warna memainkan peranan penting dalam kehidupan seharian kita, betul tak? Kalau tak betul must be something wrong with you. Better go clinic to check lah kan. Bagi aku warna-warna disekeliling aku amat penting dalam membentuk mood aku yang kekadang baik, kekadang rasa cam nak marah kan.



Setelah seharian penat bekerja of course bila pulang ke rumh aku perlukan sesuatu yang menceriakan kan tak kiralah apa pun even tengok dinding yang warnanya lembut dan tenang, boleh membuatkan aku bertenaga semula untuk melakukan kerja-kerja rumah.


Aku telah pun mengecat bilik tidur aku dengan warna yang digemari tetapi hasilnya korang tengoklah sendiri. Memang tidak memuaskan hati aku. Mungkin salah si tukang cat (mr Big yang nak cepat time tu) atau cat kurang sesuai dengan dinding bilik tidur aku.


Kebetulan juga Nuffnang sedang mengadakan contest Fancy A Room Makeover. Ermm nampaknya ada chance aku mencubakan untung dapat make over bilik tidur yang sesangat comel tu kan.


Ini dia bilik tidur aku yang sesangat nyaman di mata dan sangat colourful kan. Meriah sungguh. Lagipun aku suka warna-warna sebegini

Suka betul si tukang cat aku ni

I like Nippon Paint because It Make my Life Colourful and Wonderful. Dengan pelbagai pilihan warna cat yang ditawarkan, aku rasa ianya akan mewarnai dan menyinarkan hidup semua rakyat Malaysia terutamanya sekali aku lah kan.


Korang, better check it out Nippon FB Fanpage coz ada contest yang menarik juga tau.

6 comments :

Geng Borak said...

waaaahh.. cat nippon mesti terbaik kan??!!
Menang Cabutan Bertuah JAKEL 2011.!!!

Myvitrd said...

wah macam mana bilik kita boleh sama warna ni.. hehehe

♥MAMASYAZA♥ said...

kalo dapat patung cumel nippon paint yg kalerful tu kan best, boleh letak kat dlm keta...hehehehe

Cik Lily Putih said...

@kid
join lah sekali

Cik Lily Putih said...

@myvitrd
hah itulah. hehehhe tak pe rumah lelain kan

Cik Lily Putih said...

@mamasyaza
itu tujuan nya. nak menang tu payah lah kan hehehhe