Sunday, June 12, 2011

1 Minit Je Untuk Mata Cantik Dengan Maybeline Hyper Sharp Liner

Hi Korang,

Kalau first time kita jumpa orang yang kita tak kenal, apa yang kita pandang dulu kat orang tu? Ermm tentulah mata kan. Kalau kita tengok orang bermake-up mesti kita nak tengok cam ne mata dihias kan.


Selain daripada eye shadow dan maskara, eyeliner juga penting dalam solekan mata. Eyeliner ini boleh merubah solekan mata seseorang tau. Yelah mata sepet boleh jadi besar. Biasalah orang suka pakai celak daripada eyeliner liquid sebab takut ada noda sket ke, terlukis bawah mata ermm macam-macam lagi lah.


 
Kini Maybeline New York ada berita baik untuk korang, memperkenalkan Maybeline Hyper Sharp Liner sesuai untuk sesiapa yang tak berapa pandai nak pakai eyeliner ni. Hanya 0.05mm hujung matanya membolehkan kita melukis garisan sempurna di mata kita.

Ermm aku first time nak cuba ni.

Hasilnya untuk first time. Not bad jugak kan.

Hyper Sharp Liner ini tahan mata di mata korang selama 24 jam sebab ianya 100% tahan air, peluh dan sebagainya dan ianya juga nampak segar dan tak akan nampak noda sepanjang hari.  
Maybeline Hyper Sharp Liner

Ermm mesti korang suka kan Hyper Sharp Liner ni kan? Yelah nak cantik mesti lah suka kan.  Korang boleh dapatkan di mana-mana pasaraya terkemuka di seluruh negara dengan harga RM23.90 sahaja. Tidak hairan lah Hyper Sharp Liner ini menjadi pilihan no. 1 di Jepun.  Tak payah beli yang mahal untuk jadi cantik kan.
 
No. 1 Makeup Brand : Maybeline New York

3 comments :

Kancilbiru said...

esok jugak KB pegi beli...hiks!

Geng Borak said...

wife aku pakai time ada kenduri kat umah aje.. hehehe.. tapi cantik laa..
'Our World, Their War'

isabelle said...

yg kau try tu..belah atas dah ok. belah bwh, boleh improve lg.fuh..makin lawa la ciklilyputih lps ni.