Monday, June 13, 2011

JOM SEBARKAN KEWUJUDAN KUTOOOBAMBOO

Hi Korang,

Mesti korang ingat aku nak citer pasal aku ada kutu kat rambut kan. Ishk mereng ke? Kalau kecik2 dulu lain lah kan. Tapi aku masa kecik pun memang tak de kutu kat rambut lah.

Cuma nak citer pasal kutu bamboo alaf baru ni kan.



Ermm main cepat-cepat join kutu bamboo alaf baru ni. Banyak feadahnya untuk kita kaum bloggers ni kan.

Nah, korang click je kat sini:


Senang kan.

9 comments :

Sharinginfoz said...

nanti nak terjah benda alah apa le ni

Mama Zharfan said...

geli bila dgr nama kutu--tapi kalau main kutu ok gak $$$ hehehhe

Myvitrd said...

wah lari.. aku takut kutu..hehehe

isabelle said...

apekah itu? sat nak klik

hazman aka species1980 said...

sempoi gak idea die nie.... IKLAN SELAMA SETAHUN tu.... yosh!!!!

p@kcikLie said...

owh dah sebarkan ek..salam singah dari PCL...semoga berjaya.

kutoOobambOo / ericoanaci said...

tq.. penyertaan anda d terima pakai.. hu2, n dibaca oleh anak2 kutooo hu3

kutoOobambOo / ericoanaci said...

kutooo dtg tinjau...

kutoOobambOo said...

salam kutoo kembali dengan contest terbaru disini http://kutooobamboo.blogspot.com/2014/06/contest-kisah-di-bulan-puasa-jom.html