Monday, January 24, 2011

Kisah Liyana Jasmay & Blogger 1 Juta

Hi Korang,

Selamat hari Isnin. Aku tau ramai yang dah kene sindrom Monday Blues nie kan. So baik korang layan gegambar kat bawah nie untuk jeleskan korang hiburkan hati korang.



Akhirnya dapat jugak ambik gambo dengan Liyana Jasmay. Comel lah dia nie. Dahla comel cantik plak tu kan. Of courselah sangat peramah.



Ladies blogger dengan Blogger 1Juta RedMummy. Bukan main menyinga dia bila aku cakap dia Blogger 1 Juta. Murah rezeki ko K Red.

Citer lain, jap lagi aku update lah. Nie tengah buat editing nie.

15 comments :

Anonymous said...

wah,syok2....makin best event bersama Nuffnang kan..hopefully lepas ni ada la pulak event ngan Fauziah latiff,bolehla tunaikan hasrat isteri..hik3..

Mummy Zara Sofea said...

cutenye liyana..

- zuriey - said...

cepat kak upload gambar..hehe

kak ina kl (1) said...

yeeha dapat bergambar dengan blogger 1 juta..

Matjoe said...

giler best la dpt jmpk blogger 1 juta

Jard The Great said...

hehehe.. cantik gambar neh

KiD said...

fuiyooooo... merah lawan hijau...
tapi cik lily kaler putih... hehheee

kak ina kl (1) said...

bestkan dapat jumpa blogger 1 juta ni..

CikLilyPutih said...

@Anony
hopefully la ada ye..

CikLilyPutih said...

@Mummy Zara
ermm memang comel sesangat

CikLilyPutih said...

@zuriey
ermm mestila baru effisient

CikLilyPutih said...

@k ina
heheheh itu lah glamer kejap

CikLilyPutih said...

@matjoe
jgn jeles..

CikLilyPutih said...

@jard
hah cepat cilok ooo

CikLilyPutih said...

@kid
baju putih dah abislah itu yg tinggal baju hijau je tuh