Tuesday, January 18, 2011

Anda Pelajar IPG/Universiti Swasta/Kolej yang kami cari??

Hi Korang,

Ada sket infomation untuk korang lah.



Sahabat Blogger : Pelajar IPG/Maktab Perguruan



Anda Pelajar IPG/Maktab Perguruan??
Marilah sertai Sahabat Blogger : Pelajar IPG/Maktab Perguruan!
Klik SINI untuk ketahui syarat penyertaan.
Tempoh untuk tinggalkan link entry anda di SINI : 13 Januari 2011 - 20 Januari 2011 (jam 1 petang)


 

Sahabat Blogger : Pelajar Universiti Swasta

Anda Pelajar Universiti Swasta??
Marilah sertai Sahabat Blogger : Pelajar Universiti Swasta!
Klik SINI untuk ketahui syarat penyertaan.
Tempoh untuk tinggalkan link entry anda di SINI : 17 Januari 2011 - 24 Januari 2011 (jam 1 petang)


Sahabat Blogger : Pelajar Universiti Swasta

Anda Pelajar Kolej??
Marilah sertai Sahabat Blogger : Pelajar Kolej!
Klik SINI untuk ketahui syarat penyertaan.
Tempoh untuk tinggalkan link entry anda di SINI : 18 Januari 2011 - 25 Januari 2011 (jam 1 petang)



Teruja tak? Haruslah teruja kan. Hehe. So ape tunggu lagi, klik sajelah link yang berkenaan tu.


Sekian, memaklumkan.

~krew BPM~



4 comments :

Azman Roslan said...

terima kasih untuk entri ini..

Eyriqazz said...

bekas pelajar tak dikira ke?hik3...

Siti Safiyyah said...

salam. sis ni krew bpm jugak eh? baru perasan. hehe.

nak cakap pasal link tu, link utk tengok syarat dengan link nak submit entry tu lain tau. bukan kat link yg same. so kene ubah cepat2lah takut nanti ade yg salah paham. kalau leh, backlink la kat entry saya balik k? ;)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pekerja di ipt :p bukan aku yang dicari2 ..hahahaha