Friday, April 1, 2016

Guardian Makeover ‘Confidence Creation’Di Ioi City Mall Putrajaya.

Hi Korang,

Last weekend dapat invitation daripada Guardian ke annual makeover event diorang ni. Kali ni best sket sebab dekat nau dengan umah kan so haruslah kena pi kalau tak rugi ooooo…


Guardian Makeover yang ditunggu-tunggu kini kembali! 

Bertemakan Confidence Creation, pesta kecantikan dan kesihatan tahunan Guardian menemui wanita hampir diseluruh Semenanjung Malaysia dalam tiga hujung minggu berturut-turut. Dan buat pertama kali, acara yang memperkasakan wanita dengan tip-tip dan alat-alat untuk tampil anggun dan kekal sihat diadakan di tiga lokasi utama iaitu Putrajaya, Johor Bahru dan Pulau Pinang.


Berucap di majlis perlancaran acara itu di Putrajaya, Christina Low, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia berkata, "Kami berbangga untuk menyatakan bahawa sejak tahun 2008, ribuan wanita telah hadir ke acara ini untuk dirias semula oleh barisan pakar kecantikan kami. Tetapi apa yang kami lakukan di acara ini, adalah lebih daripada zahirnya. Saya tidak ragu-ragu mengatakan bahawa setiap wanita yang datang ke pameran ini, keluar sebagai seorang yang lebih bersemangat dan berkeyakinan. Apa yang lebih menarik daripada seorang wanita yang yakin?"


"Disebabkan ini, dan bagi meraikan Hari Wanita Sedunia yang disambut awal bulan ini, kami telah memilih Confidence Creation, sebagai tema acara makeover kami. Keyakinan adalah salah satu ciri penting yang perlu dimiliki setiap wanita. Kajian telah menunjukkan bahawa keyakinan menjadikan anda mendekati sesuatu dengan cara yang berbeza. Keupayaan seseorang untuk melihat harga dirinya sudah pasti memberi semangat untuk menghadapi apa jua cabaran dalam kehidupan. Kepada semua wanita di luar sana - akuilah kecantikan diri, sayangi diri anda dan buatlah pilihan yang sihat hari ini!" tambah beliau.


mereka yang meng'makeover' para pengunjung yang datang

Selaku peruncit farmasi, kesihatan dan kecantikan terkemuka di negara ini, Guardian memainkan peranan bersinergi, menggalakkan bukan hanya wanita, tetapi masyarakat secara umum, dan para pelanggannya khususnya, untuk menjalani gaya hidup yang sihat dan aktif. Acara Guardian Makeover yang kini memasuki tahun ke-9, adalah sebahagian daripada usaha berterusan Guardian dalam memperkasakan wanita untuk menjaga kesihatan dan kesejahteraan mereka.






Sahagian pertama acara tersebut telah diadakan di Johor Bahru hujung minggu lalu, dimana ia disertai oleh ribuan peserta. Ia akan dibawa ke Queensbay Mall di Pulau Pinang pada 2-3

April 2016, dimana barisan pakar-pakar kecantikan dan kesihatan Guardian dijangka akan membantu sekurang-kurangnya 3,000 lagi wanita dalam mencipta keyakinan mereka.




Terbuka kepada sesiapa yang memegang tiket yang diperolehi dengan pembelian barangan bernilai RM50 mana-mana jenama yang mengambil bahagian, acara Confidence Creation Guardian menawarkan makeover lengkap yang terdiri daripada solekan oleh Makeup Puzzle dan dandanan rambut oleh A Cut Above Academy. Tampil keluar dengan lebih yakin, peserta seterusnya diraikan dengan satu sesi fotografi profesional!








Acara tersebut turut menawarkan pelbagai tips solekan yang bersesuaian dengan keadaan yang berbeza, agar anda tampil bertenaga, menawan, menyeronokkan dan hebat. Pelbagai aktiviti menyeronokkan turut disediakan, seperti demonstrasi solekan dan permainan menyeronokkan, khas untuk peserta yang datang bersama keluarga. Semua peserta yang mendaftar juga akan diberikan beg cenderahati.

Acara Confidence Creation Guardian juga dimeriahkan dengan pencarian Model Hijabi. Pencarian model-model baru untuk majalah Hijabista akan diadakan diketiga-tiga lokasi acara. Kepada yang berminat bolehlah mengambil bahagian dengan membeli mana-mana produk di acara tersebut, beserta kombo majalah oleh penerbitan tersebut.

Ok giliran mak plak nak makeover ek

duduk sebelah Sherry, cantik rambut dia bile dah siap

ambik gambo stylist plak, diorang ni student je 

ok rambut dah buat mata plak

biasalah pompuan makeup mesti lama ek

comey kan, sket lagi ek

Itulah dia makeover mak uolls. Gambar dah makeover ada amik tapi tak tau plak mana letak plak ek ishkk sengal betul kan...

So this week kat Penang plak, so standby orang Penang ye. Sangat-sangat seronok wei...

Para pelanggan juga boleh mendapatkan beg tote edisi terhad Guardian yang dijual pada harga istimewa RM19.90 (RP RM49.90) di farmasi Guardian di seluruh negara, sementara stok masih ada!

Untuk info lanjut, sila layari www.guardian.com.my

2 comments :

Syafiqah Hashim said...

Wahh Wahh! MERIAH!! Cik Lily curlasss je makeover.. MUAHHH...

ietams said...

comel ciklily lepas makeover.