Saturday, August 23, 2014

REXONA Spray for Women with FRESHPROTECT Untuk Kita-Kita Aje



Hi Korang,

Comel kan tagline untuk kita-kita aje.. 

Itulah


Hari tu aku dapat jemputan ke media launch Rexona Spray for Women ni di Sunway Piramid. Amik cuti ½ day sebab teruja sangat nak pergi kan.


Sampai-sampai je kat Blue Concourse dalam Sunway Piramid ni dah nampak dah ada big giant bubble kat tengah-tengah, ermm mesti dapat masuk dalam ni punya lah. Nasib baik masa register ramai plak kengkawan blogger dan media yang kenal ada sekali so tak delah rasa segan silu kan.


Sementara nak tunggu event start, mari bergambar dulu. Tengok apa yang terbaru di rangkaian Rexona ni. Kemudian sempat jugak aku pi cuba deodoran ni sendiri. Diaorang ada siapkan ruangan kecil yang bertutup untuk kita cuba sendiri. Apalagi, terus sebelah ketiak kan nak tengok samada betul ke tidak lebih wangi ketiak kita.


Sambil tu, meh aku citer pasal deodoran terbaru Rexona ni ek


Rexona telah melancarkan produk Rexona Spray baru (improved) untuk Wanita dengan Freshprotect ™ yang dirumuskan dengan mikro badan yang responsif teknologi (body-responsive microcapsules technology) yang melepaskan aroma tahan lama yang membolehkan wanita aktif seperti kita ni untuk menikmati kesegaran di sepanjang hari.


Bila dah senantiasa segar dan wangi sepanjang hari, haruslah sifat keyakinan kita akan bertambah untuk bergerak aktif. Bolehlah pi meeting, berkerja, pi gym even pi event lepas kerja pun rasa semangat je tau.



Acara di mulakan dengan persembahan magician menggunakan bubbles atau buih sabun. Kira first aku tengok ni, normally yang aku perasan ada kat Tasik Kepong tuh petang-petang. Best jugak ni tau.


Majlis pada petang tu di rasmikan oleh Ms Ashlee Ng, Personal Care Director, Unilever (M) Holdings Sdn Bhd


“As the world’s leading deodorant brand, Rexona understands that women want a dependable and long-lasting solution to overcome those everyday moments of increased adrenalin and sweat – whether at the office, at the gym, or with friends. The new Rexona Spray for Women with Freshprotect™ is designed especially to provide women with burst of long-lasting fragrance for all-day freshness,”


“This unique patented technology, makes the new Rexona Spray for Women with Freshprotect™ the only antiperspirant that reacts directly to body movement with underarm friction that triggers the microcapsules to burst and release fresh fragrance when you need the most. Now, women are assured of a deodorant that won’t let you down.” kata Ms Ashlee Ng.


Habis je perasmian, ktorang para media dan bloggers ada special mini treasure hunt. Wow, best tuh. Ktorang dibahagikan kepada beberapa team yang mewakili rangkaian deodoran Rexona. Aku team powder dry terdiri daripada Cindy, Ashley, Nani dan aku. Sepatutnya 6 orang tapi ade plak yang tak nak join ermm its ok je.

matchingkan gambar 

kena memerize semua ni tau

best duk dalam bubble ni

Di antara task yang ktorang kena buat adalah jawab serba ringkas mengenai Rexona FrestProtect, matching gambar, buat jumpshot, bergambar dengan itik comel, main game bubble dan simple shopping spree barangan Rexona, alah dekat-dekat situ jelah.

Walaupun 5 task je, tapi penatnya masyallah meleleh keluar peluh jantan.

jump shot task

bergambar dengan itik comel

Tapi ktorang berjaya menyiapkan semua task tanpa menggunakan button penyelamat tuh. Tapi ada jugak salah sket kira cam hiccup gitulah sebab nak cepat.


Siap semua task, jom berehat kejap. Tengok magician buat belon bubble ni ek


Kemudian ada sharing session, aku dengan Innanie di panggil untuk naik ke pentas untuk share our experience menggunakan produk terbaru Rexona Women ni. Kan tadi aku dah spray sebelum event, so citer lah semua sekali. Sangat sesuai untuk kita-kita kaum wanita aktif yang mempunyai hectic lifestyle sebab kita bebas bergerak ke sana kemari, ianya mengeluarkan bau kesegaran yang berpanjangan dan juga mengurangkan bau badan. Memang freshprotect sungguh!


Okla tibalah masanya untuk mengumumkan pemenang Rexona mini treasure hunt. Memasing muka berdebar ni, yelah dah penat bersungguh-sungguh siapkan semua task kan. Dalam hati, tersimpan jugaklah rasa nak dapat hadiah. Tak kisahlah tempat ke berapa pun janji dapat hadiah kan. 

Tup-tup team ktorang merupakan juara mini treasure hunt tuh. Hah ko dapat bawa balik voucher Guardian sebanyak RM500. Happy sungguh time tuh, seriously memang tak sangka betul lah.

Rexona Shower Clean

Rexona Free Spirit

Rexona Passion

Rexona Powder Dry

Rexona Spray untuk Wanita dengan Freshprotect ™ boleh didapati dalam lima varian untuk disesuaikan dengan gaya hidup yang berbeza - Shower Clean, Free Spirit, Passion, Whitening and Powder Dry.

Rexona Whitening

Rexona Spray for Women with Freshprotect™ Shower Clean, Free Spirit, Passion dan Powder Dry didatangkan botol 150ml berharga RM11.90 manakalah untuk Whitening botol 150ml pada harga RM12.90. Korang boleh dapati kesemua varian ni di farmasi terkemuka, hypemarket, supermarket di seluruh negara.


Oh ye lupa plak, Rexona Women kini sedang mengadakan roadshow selama 5 hari di Blue Consourse Sunway Piramid. Alah tempat yang aku pergi ni lah. Korang akan diberi peluang untuk mencuba sendiri betapa powernya responsive microcapsules technology ni dalam Rexona Spray for Women with Freshprotect™ di dalam huge giant bubble ni. Di samping tu ada permainan, aktiviti, pertunjukkan dengan pelbagai hadiah untuk dimenangi.


Aku kalau tak de apa-apa hal ahad ni, singgah la ke sini sekali lagi kan. Tak puas masuk kat giant bubble hari tuh lah

Nak tau lebih lanjut mengenai Rexona Women Spray ni boleh layari www.facebook.com/RexonaMY






3 comments :

hazman fadzil said...

whoaaa....rezeki la tu - siap dapat voucher lagi , boleh lagi shopping tambah stok make up yang ada tu kan...

maszull said...

assalamualaikum CLP....meriahnya majlis...:)

sitirohaida said...

nak satu...hehehe..mesti dapat banyak masa event tu..wah..tahniah menang...memang pakai rexona nie...walaupun duduk dlam office,tapi kalau terbau badan,tak best jugak kan..