Thursday, July 24, 2014

Nak Join DOVE ‘Serlahkan Dirimu’ Contest Lah

Hi Korang,

Rambut gugur?

Haruslah hilang keyakinan dalam diri tau. Yelah dah elok-elok cantik nampak confident, tup-tup rambut gugur plak. Abis segala seri tadi lenyap dibuatnya. Sedang elok je suami korang main-main rambut korang time tengok tv, gugur plak rambut. Terus mood ke laut kan. Takut plak aku


Menyedari isu-isu sebenar yang dihadapi oleh wanita,kempen Dove Rambutmu, Mahkotamu berharap untuk memberi inspirasi kepada wanita untuk membiarkan keyakinan mereka bersinar melalui sekali lagi kerana mereka mengatasi keguguran rambut dalam 14 hari dalam kempen “Serlahkan Diri Dalam 14 Hari Dengan Dove”.

Kempen bertujuan untuk membantu mereka mendapatkan semula keyakinan diri mereka lebih 14 hari melalui satu siri aktiviti yang di luar zon selesa mereka sendiri. Aktiviti ini adalah bertujuan untuk membantu wanita mencapai potensi penuh mereka dan menggalakkan keyakinan manakala meyakinkan wanita bahawa mereka boleh menghentikan kejatuhan rambut dalam 14 hari dengan Dove Hair Fall Rescue System

Memperjuangkan kempen untuk mendapatkan semula keyakinan diri adalah dua wanita sebenar, Suhainah dan Shariffah Nadia, yang juga merupakan kawan-kawan rapat. Suhainah dan Shariffah berkongsi bagaimana mereka mengatasi keguguran rambut untuk mendapatkan semula keyakinan dan ketenangan fikiran mereka. Kedua-dua wanita, yang telah berkahwin dengan dua kanak-kanak setiap, merasakan bahawa kejatuhan rambut mengganggu hubungan mereka dengan suami masing-masing.

Suhainah dan Shariffah kedua-dua menyelesaikan siri aktiviti di Dove Rambutmu, Mahkotamu ‘Serlahkan Diri Dalam 14 Hari Dengan Dove’.


Harga rangkaian Dove Hair Fall Rescue System:
· Shampoo 375ml – RM 14.90
· Conditioner 180ml – RM 9.90
· Intensive Hair Tonic – RM 32.90

Korang suka la tu, bab-bab mencantikkan diri kan.


So perempuan-perempuan yang berada di Malaysia ni boleh sertai kempen ‘Serlahkan Diri Dalam 14 Hari Dengan Dove’ dengan hanya log in ke https://apps.facebook.com/serlahkandirimu/ .


Langkah-langkah termasuk adalah : -

· Untuk 14 hari, kena siapkan misi setiap hari

· Share kan misi dengan gambar ataupun ayat-ayat

· Satu digital video yang direka untuk korang berdasarkan misi 14 hari yang lengkap

· Nak menang, korang kena share personal digital video korang di Facebook page. Lagi ramai orang share video korang, lagi tinggi chance korang untuk menang

Meh aku tunjukkan sket cam ner rupa contest ‘Serlahkan Diri Dalam 14 Hari Dengan Dove’ ni ek




lepas je korang register segala details korang, nanti keluarlah tugasan yang korang kena lakukan


dah siap. submit je dan tunggu tugasan seterusnya esok hari

korang boleh view jugak galeri peserta lain ek. eh redmummy pun ada ni.


Hadiah-hadiah bernilai sehingga RM20,000 menanti para pemenang.

Dah tunggu apa lagi, setakat upload gambar dan selfie korang kan dah terrer. Meh cepat bertindak!! hehhehehe


Bagai mana rangkaian shampoo Dove ni bertindak ek?

The Shampoo cleanses the scalp.

The Conditioner after shampooing helps prevent breakage and strengthens hair from root to tip, visibly reducing hair fall due to breakage in two weeks2.

The Leave-On Intensive Hair Tonic is applied directly to the scalp, and works to visibly reduce hair fall. After just two weeks, hair fall is visibly reduced and hair is stronger from the roots.

About Dove Hair Fall Rescue System

Dove Hair Fall Rescue System contains a ground-breaking technology, Trichazole Actives help anchor hair firmly in place at the roots, nourishing the area where hair fall occurs.




4 comments :

sitirohaida said...

boleh ler join lepas ni..

maszull said...

assalamualaikum CLP...memang terbaik ni...:)

hazman fadzil said...

Hurmmm....kebetulan aku pun ada masalah rambut - kejap lagi aku nak join jugak laa... hehehehe

Azhafizah MN said...

menarik jugak ni