Monday, July 21, 2014

BusOnlineTicket.com – Senang Beli Tiket Bus Ekspress Secara Online

Hi Korang,

Ermm lagi seminggu nak raya kan?

Itulah sekejap je, pejam celik pejam celik. Rasa cam cepat je puasa nak abis.

Persiapan balik kampung cam ne, dah settle ke. Aku ok lah, sket-sket dah settle. Lagipun balik kampung drive so senang sket.

Abis orang yang tak de kenderaan, dah booking tiket ke belum? Kalau belum, meh aku syorkan pada korang satu website untuk beli tiket bas secara online.

Inilah dia


Ini cara untuk membeli tiket bus ekspress secara online. Dengan hanya beberapa klik, korang dah berjaya dapatkan tiket untuk kemana jua destinasi yang korang nak tujui. Lagipun, korang hanya bayar harga tiket once korang dah dapat pengesahan tarikh berlepas. Selagi tak confirm tuh, so tak yah bayar apa-apa pun.


Itu untuk Semenanjung Malaysia, habis tu untuk negeri Sabah dan Sarawak plak macam mana?

Eh, pun boleh jugak. Contohnya macam ni, katakanlah korang kat Kota Kinabalu dan korang nak pi ke Tawau atau Sandakan, boleh beli tiket di website ni. Kira macam dapat jimatkan masa dan tenaga korang untuk pi ke stesyen bus bagi dapatkan tiket bas.

Tak ke mudah tuh!

Kalau nak ke Singapore mahupun Thailand pun boleh jugak. Pilih je destinasi yang korang nak pergi di ruangan yang telah pun ditetapkan. Then tengoklah ada ke tidak bas ke sana yang bersesuaian dengan tarikh korang nak pi tuh.

Emm kalau korang masih tak pandai lagi cam ne nak guna website ni, alah jangan bimbang ye. Diorang punya customer service akan senantiasa memberikan 24 jam email support dan kalau payah sangat boleh terus je call mereka during office hour.

Mengenai bayaran tiket bas.


Mereka mempunyai pelbagai cara untuk bayaran tiket bas korang tuh. Korang boleh membuat bayaran melalui credit card, paypal, online banking dan bayaran tunai kalau korang berada di lembah Klang,

Apa lagi, mehlah klik ke www.busonlineticket.com dan dapatkan tiket bas korang.


Rasanya sekarang ni, diorang ada promotion. Baik korang survey cepat, sempat lagi ni beli tiket untuk balilk kampung ek.

2 comments :

hazman fadzil said...

whoaaa....bagus nie , if tetiba kena naik bas boleh refer kat sini....then siap ada tour package...boleh arrange rombongan famili or kengkawan blogger kan...

Suria Amanda said...

Wah sgt2 bagus...SA nk bg info ni kat kazen SA at least dia leh plan bila nk balik kg....la ni tiket sume dh abih