Wednesday, July 2, 2014

Kucing Tersalai

Hi Korang,

Lama plak tak tulis pasal wordless wednesday ni. Tapi ni bukan WW ni sebab kalau WW tak de caption pun kan.


Tengoklah si Dak Uban ni kan. Inilah keje dia pepagi time ktorang nak pi kerja. Aduiyai nak menunggu dia tunggu tu, sakit nau hati. 

Bukan apa, panjang pandai turun tak reti. 

Sudahnya Mr Big kena amik tangga untuk turunkan budak hitam ni tau.

Ishk kucing-kucing ni, nak marah pun tak sampai hati




6 comments :

Kisah Si Dairy said...

hai lah kucing nie...saja nak sruh tuan dia lambat pi keje ler tu..sabau je ler..

eyza said...

hahaha... lawak la dak uban ni.. naik pandai... rajin pulak dia pg duduk kat atas tu.. comey..

Ainim Suju said...

hehehe...rajin pulak dia memanjat ye kak

Mas Zull said...

assalamualaikum CLP....heheee wat lawak jer ni...:)

Maria Hasun said...

comel je dia ;p

Mieza Everdeen said...

apasal dia panjat tu kak lily =_=''