Monday, July 7, 2014

REVIEW | The Herba TRUDTOX, Penyelamat Di Bulan Puasa

Hi Korang,

Bulan puasa, of courselah semua orang akan makan banyak kan.

Bukan semua orang lah, aku je pun. Tapi kalau pi buffet Ramadhan confirm-confirmlah semua makanan nak rasa kan. So makan banyak jugak korang kan. Hehehehhe.. Nak tipu aku konon, pirahh

Dah makan banyak, tup-tup perut jadi senak plak, badan tak tentu rasa. Sudahnya terbaring depan tv dan tak pi terawih pun. Ntah-ntah maghrib ke mana isyak ke mana.

Itu aku lah,korang aku tak tau plak kan.

Penyudahnya biarkan perut tu lega sendiri, jawabnya sampai ke sahur lah. Dah tak makan sahur sebab takut perut senak bertambah sakit kan.

Ermm begitulah seterusnya kalau korang untuk amik mudah pasal makan banyak ni.


Nasib baik aku sepaket teh herba TRUDTOX ni.

La tak tau teh apa ni, mehlah aku citer sket mengenai teh herba TruDtox ni lah

TruDtox - Natural Herbal Cleansing

TruDtox ialah teh botanical organik dari Swiss yang berfungsi secara lembut untuk membersihkan dan menguatkan organ-organ nyahtoksik semulajadi dalam tubuh badan kita. Ia diperbuat 100% dari herba-herba organik yang ditanam dan turut berfungsi membantu kelancaran organ nyahtoksin.

TruDtox tidak mengandungi bahan laksatif (julap) yang tinggi, yang menyebabkan kebergantungan kepada usus.

Apa yang masuk ke dalam badan kita mesti dikeluarkan. Detoxing atau menyahtoksinkan membantu menyingkirkan toksin dalam badan. Ianya memastikan sistem dalaman tubuh berjalan lancar dan menolak segala toksin merbahaya keluar dari tubuh kita.

Hah, dah paham sket kan. Ini ada sambungannya lagi


Tanda-tanda Tubuh Mengandungi Toksin

Makan berlebihan, perut buncit, sembelit, berat badan berlebihan, masalah gastrousus, alahan, masalah kulit, jerawat, kepenatan, kelesuan, emosi yang tidak stabil serta kesakitan.

TruDtox adalah rumusan khas yang diakui selamat, lembut dan boleh diambil secara kerap tanpa memudaratkan sistem kesihatan tubuh

TruDtox tidak mengandungi Senna dan diklasifikasikan sebagai bahan makanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Membantu membersihkan tubuh dari toksin dan unsur-unsur pencemaran dari tubuh.

Menggalakkan fungsi organ nyahtoksin semulajadi dalam tubuh.

Hah memintak korang paham ye apa itu the herba TruDtox. Itulah nampak cam kecil je tapi khasiatnya terbaik ooo.


Cara pengambilan teh herba TruDtox ni

Cuba rendamkan bungkusan teh ini seketika kemudian minum cam biasa je. Rasanya tak delah pelik sangat, sama macam teh herba yang lain. Sedap but tak de gula lah.

Aku cuma amalkan seminggu 3 kali je, takut plak kalau minum hari-hari jadi mudarat plak. Lagipun aku bukan nak kurus pun hehehehhehe poyo punya ayat.


Kesan setelah 2 minggu mengamalkan teh herba TruDtox.

1. Proses perkumuhan sangat sangat bagus, minum dalam 1 jam gitu dan boleh proses untuk perkumuhan.

2. Badan cam rasa ringan especially tang perut tuh. Kempis wei So tak delah nampak perut buncit dan kembung kan

3. Memang tak kurus mana pun but rasanya banyak toksin keluar


Kalau korang pun ada masalah kuat makan takut perut senak macam aku gak, bolehlah beli TruDtox ni pada harga RM29.50 untuk 5 teabags dan RM88.50 untuk pack 15+2 teabags di farmasi yang berhampiran dengan korang.

Nak beli online pun boleh di Plincco, Lazada dan Rakuten.

Meh klik di www.trudtox.com untuk info lebih lanjut mengenai teh herba TruDtox ni.

Terus hilang masalah senak perut aku ni

2 comments :