MY HISTORIC MOMENTS

Wednesday, March 8, 2017

Veet Sensitive Touch, Untuk Trim Apa Yang Patut

Hi Korang,


Ishkk suka korang dengan menda-menda yang menyenangkan kita orang pompuan ni kan hehhehehe..

Aku haruslah lagi suker kan


Mencantikkan diri kadangkala menjadi sesuatu yang agak rumit terutamanya apabila ingin menanggalkan bulu-bulu halus pada kulit di bahagian sensitif seperti kening, kawasan bikini dan bawah lengan yang turut memerlukan perapian yang tepat. Alat-alat sedia ada seperti pisau cukur dan penyepit tidak boleh melakukan ini semua. Memahami keperluan wanita kini, jenama depilatori No. 1 dunia, Veet melancarkan alat elektronik baharu yang memudahkan proses penjagaan dan perapian bulu.


Alat baharu ini yang dikenali sebagai Veet Sensitive Touch merupakan peranti terkini dengan pelbagai unit kepala boleh diguna dan diganti bagi memudahkan perapian bulu di bahagian tubuh yang sensitif seperti kening, bawah lengan dan kawasan bikini. Aksesori khusus lain pada peranti direka bentuk bagi membolehkan peranti digunakan dengan lancar dan mudah tanpa risiko terluka pada kulit.

Wanita kebiasaannya menggunakan kaedah sedia ada seperti menggunakan penyepit atau rawatan benang halus bagi membentuk kening serta menggunakan pisau pencukur bagi menanggalkan bulu pada kawasan bikini dan bahagian bawah lengan.


“Kajian menunjukkan tiada kaedah lain di pasaran yang mampu membantu penjagaan di setiap bahagian sensitif secara tepat, lembut dan mudah seperti yang diperlukan. Wanita pula terpaksa menggunakan pelbagai produk seperti pisau cukur, penyepit, krim penanggal bulu, helaian lilin penanggal bulu dan pelbagai alat lain untuk menanggalkan bulu di kawasan yang sukar dicapai,” menurut Tiffany Tang, Pengarah Pemasaran RB Malaysia dan Singapura sewaktu ucapannya di majlis pelancaran. 

Masalah ini boleh ditangani dengan solusi inovasi baharu daripada Veet. “RB mempelopori dan merupakan perintis dalam inovasi – ia adalah komitmen kami yang berterusan, hasilnya adalah RB melancarkan produk menanggalkan bulu yang pertama oleh Veet kira-kira 100 tahun lepas, dan kami meneruskan komitmen itu sehingga kini. Sebagai jenama utama pilihan wanita, kami mencipta pembaharuan yang meliputi segala keperluan – penghasilan peranti elektronik yang mampu memberi penampilan yang kemas sempurna, menarik dan pada masa yang sama mudah, cepat serta lembut pada kulit,” jelas Tang.

Bersaiz kecil seperti berus gigi elektronik, Veet Sensitive Touch mudah sahaja dibawa di dalam beg tangan serta membantu anda menyelesaikan situasi masalah bulu dimana-mana jua. Ada temu janji makan malam tetapi kening anda nampak tidak kemas selepas seharian bekerja? Gunakan sahaja Veet Sensitive Touch anda untuk mengemaskan kening bagi penampilan yang lebih menawan! 

Menurut Jurusolek Selebriti Stevensunny, kening yang dibentuk rapi adalah sama pentingnya seperti penjagaan kulit dalam amalan kecantikan wanita.




“Kening memberi gambaran awal akan kecantikan diri anda. Anda boleh menunjukkan keberanian dan keyakinan diri dengan kening bersudut yang dibentuk rapi, atau bentuk lengkungan lain bagi menggambarkan sifat riang anda. Ramai wanita yang memberitahu saya bahawa mereka tidak tahu cara yang betul dan takut tersilap. Itulah sebabnya saya suka menggunakan Veet Sensitive Touch; ia sesuai untuk semua jenis kening dan juga tahap kemahiran pengguna. Anda juga boleh melaraskan kepanjangan yang anda mahu untuk merapikan bulu anda. Jika anda tidak suka atau sudah jemu dengan gaya kening yang anda cipta, anda boleh mengubahnya dengan mudah!” kata Stevensunny, sambil menunjukkan betapa mudahnya menggunakan peranti baru ini dalam membentuk lengkuk serta sudut pada kening, sewaktu majlis pelancaran.

Supermodel Malaysia dan Aktres Amber Chia, yang turut hadir di pelancaran, memuji Veet Sensitive Touch kerana boleh menjimatkan masa para wanita yang sibuk sepertinya dan tidak perlu lagi menggunakan kaedah membentuk kening tradisional yang rumit dan tidak selesa. 


“Kecantikan amat penting buat saya, bukan sahaja kerana saya seorang selebriti tetapi saya merasa lebih yakin apabila saya kelihatan cantik. Bagi saya, kening yang dibentuk rapi sangat penting untuk melengkapkan penampilan wajah. Sebenarnya saya tidak berapa gemar untuk merapikan kening menggunakan penyepit kerana cara ini memakan masa dan juga menyakitkan. Jadual saya pula sangat padat dan kadangkala sukar bagi saya meluangkan masa untuk merapikan kening agar kemas sebelum berdepan dengan kamera. Semuanya kini berubah selepas saya mula menggunakan Veet Sensitive Touch. Saya tertawan dengan kelebihan Veet yang pantas dan tidak menyakitkan sewaktu merapikan kening. Kini saya membawa alat ini dalam beg tangan pada setiap masa!” kata Amber Chia.

Setiap Veet Sensitive Touch disertakan dengan satu penggaya kecantikan, satu kepala pencukur dua belah untuk perapian kening yang optimum, satu kepala perapi kawasan bikini, dua sambungan sikat, satu penutup penggaya, satu berus pembersih dan satu beg kecantikan. Peranti ini menggunakan satu bateri AA yang turut disertakan bersama peranti. Veet Sensitive Touch dijual pada harga RM119.00 di kedai farmasi utama di seluruh negara serta penjual- penjual melalui dalam talian.


Dapatkan maklumat lanjut mengenai Veet Sensitive Touch di

2 comments :

Cik Norizam said...

Allah. Dasyahatnya.. huhu

Macam2 sekarang. Saya berminat juga untuk kegunaan bawah lengan.

Mas Zull said...

assalamualaikum CLP...bestnya mcm senang jer nak gunakan veet ni...:)
** Mama Maszull