Monday, March 13, 2017

Dapat Backpack Comel Untuk Tersayang Di Kempen DUMEX DUGRO ® ‘SO MUCH MORE’

Hi Korang,


Anak sedara aku si Aakif tuh makin besar jadi makin lasak pulak kan, alah lelaki kot haruslah perangai cam tuh. Even nak minum susu pun dia memilih, agaknya ada rasa unik yang kita tak tau kan.


The other day aku ikut mama Aakif (adik ipar aku) Siti pi beli susu untuk aakif dan Aalya ni, memang banyak betul pilihan sampai rambang mata di buatnya. Kita sebagai mak memang kena ambil tahu apa kandungan susu tersebut bukan main sebat je beli ek. 


Si Siti ni memilih Dumex Dugro untuk si Aakif. Lama jugak dia duk belek packaging susu tuh. Rupanya Dugro ni jenama susu yang berformulasi tinggi mengandungi DHA, 15 vitamins dan mineral termasuk sekali IcFOS. Come on aku sendiri pun terbangak-bangak mencari apa menda yang ada dalam packaging tuh hehehehhe nak gelak pun ada gak.. malunya tak tau apa-apa pun pasal bab ni

Memang Dugro ni membantu tumbesaran kanak-kanak dengan lebih sihat lah. 


Di kesempatan ini jugak, aku sempat ke Kempen Dugro ‘Build a Backpack and So Much More’ 2017 minggu lepas di One Utama Shopping Mall. Memang nak bawak Aakif dan Aalya hari tuh tapi kebetulan diorang demam kuat pulak so aku jelah pi roadshow ni. 


Eventho roadshow ni mainly for kids dan parent tapi banyak jugak manfaat yang aku pelajari. Di antaranya aku dapat kenal apa itu 15 vitamin yang terkandung di dalam susu Dugro ni, kandungan lcFOS tu apa dan pelbagai lagi. 

Di antara aktiviti menarik di Kempen DUMEX DUGRO ® ‘SO  MUCH  MORE’ adalah:-


Mengenal DHA – tengok suka benau anak-anak ni menangkap ikan kan


Nampak? Banyak vitamin yang aku dapat kenal ye. 15 jenis vitamin, seriously tak sangka banyak betul.


Inilah dia lcFOS yang bagus untuk penghadaman yang sihat

Oh ada booth special jugak tau


Kalau korang nak tau, rupanya ada talian 24/7 Careline Dugro® booth yang membantu si ibu untuk mengetahui lebih lanjut atau tips mengenai susu Dugro ni, ada nutritionists dan dietitians sekali tau. Seriously aku memang tak tau menahu pasal hal ni tau. Arrr kagum sekejap.. 

Eh ada lagi, ada lagi lah




Yang best tuh, aku boleh rasa sendiri bagaimana rasa susu Dugro ni, kalau Dugro® with 5 Nutri perisa coklat tuh memang kaw-kaw rasa coklat nye. Untuk Dugro® Fruit & Veg ni ianya mengandungi 13 jenis extract buah-buahan dan sayuran. Ianya memang di formulasi sehingga 75% serat harian yang diperlukan oleh seseorang kanak-kanak itu. Walaupun warna putih tapi rasanya seakan-akan yogurt atau lassi. Aku sampai 2 cawan minum, sedap tuh. 


Lama jugak aku duk bertapa kat Dugro Roadshow ni, yelah banyak menda baru dapat belajar katanya. Sambil memerhati kerenah kanak-kanak yang hadir ni, ishk kalau bawak si Aakif ni mesti dia suka kan



Nampak ni si Aakif sibuk nau dengan backpack yang ada nama dia tuh. Sampai nak alihkan ketepi pun tak boleh katanya. Even nak pi mandi pun nak bawak bagpack ni, sebab train kat beg dia tuh, dia kan peminat setia train hehehhehe.

Kanak-kanak memang cam tu perangainya even adik dia si Aalya tarik beg tuh dia dah marah takut nau hilang ek hehehehe

Eleh cakap orang, korang pun mesti nak customized bagpack yang comel ni kan…

Senang jelah nak dapatkannya

Cara untuk mendapatkan backpack Dugro ‘SO MUCH MORE’ 


Online Redemption


Si ibu boleh mereka dan mendapatkanya terus secara online dengan setiap pembelian enam (6) packs variasi susu Dugro® di at http://www.dugro.com.my/ dari  1hb   March hingga 31hb  Mei 2017. Selepas je pembelian korang akan menerima unique code dan mulakan untuk mereka ye. Customized backpack akan di hantar selama 4 – 6 minggu. 


Offline / On-the-spot Redemption



Dapatkan customized backpack dengan setiap pembelian enam (6) packs variasi susu Dugro® di 259 lokasi Roadshow Dugro ‘Build a Backpack and So Much More’ yang berlangsung di seluruh negara Bermula dari 1st March hingga 30th April 2017, Untuk info lanjut korang boleh check it out di http://www.dugro.com.my/

Ok layan dulu iklan Dugro ‘So Much More’ ni ek


Itulah dia kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya ye

Untuk berita dan info lanjut mengenai Dugro® Campaign, boleh layari


Dugro® Malaysia’s Facebook page (@DumexDugro)

Atau hubungi Dugro® Careline di 1800-38-1038.

5 comments :

Maria Firdz said...

Comelnya beg tu...

Sheila Adziz said...

meriahnya cik lily... beg dugro tu cantik...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

'slide the happy poo' tu paling win! he3..

Dkna Abza said...

mikhail bawak beg ni pergi taska.. seronok pulak tengok dia galas beg ada nama dan logo dugro

OKje said...

Tak de anak kecik dah