Sunday, July 5, 2015

Kereta Volkswagen Baru Di Hari Raya Ni... ermmm...

Hi Korang,

Ermm kereta baru di hari raya ermmm (garu-garu kepala sekejap kan)


Dahlah tak de bayaran muka dan sifar kadar faedah dengan Volkswagen ermmm wow wow boleh di fikirkan lagi ni..

Hari Raya menjelang tiba, justeru, Volkswagen Malaysia hari ini melancarkan kempen Hari Raya - 0 bayaran muka dan 0 kadar faedah.




Menerusi tawaran ini, syarikat automotif Jerman tersebut menjadikan model-model terlarisnya - Polo, Polo Sedan, Jetta, Golf, Passat dan Tiguan - lebih mudah dimiliki oleh rakyat Malaysia. Para peminat Volkswagen kini boleh membeli sebuah kenderaan Volkswagen dengan 0 bayaran muka dan 0 kadar faedah, penjimatan sehingga RM48, 000.


Polo yang telah menerima penambahbaikan baru-baru ini sudah boleh didapati di semua pengedar Volkswagen mulai awal Mei 2015. Versi baharu itu menampilkan perubahan kosmetik. Ini termasuklah satu garis krom penuh gaya pada bahagian atas gril. Rekaan lampu yang kemas dan reflektor pada bampar belakang pula nyata meningkatkan aspek keselamatan. Manakala bahagian luarannya menyerlah dengan mesh horizontal bersama garis krom pada bawah grilnya. Ruang kabin Polo yang telah ditambah baik ini juga menerima dua bentuk perubahan. Ia melibatkan satu garis berwarna perak yang melengkapkan penampilan konsol tengah. Stereng dan kluster meter pula hadir dengan rekaan yang lebih bergaya, mudah dan selesa untuk digunakan.


Berucap pada majlis pelancaran tersebut, Pengarah Urusan Volkswagen Group Malaysia, Armin Keller berkata, "Hari Raya merupakan musim perayaan yang paling diraikan oleh umat Islam dan juga umat agama yang lain di Malaysia kerana ia merupakan musim perayaan di mana orang ramai akan pulang ke kampung halaman untuk menghabiskan masa bersama ahli keluarga dan rakan-rakan. Kempen ini bermatlamat menjadikan jenama ini lebih mudah diakses oleh rakyat Malaysia yang mahukan prestasi yang mampu ditawarkan oleh kenderaan kami.

"Bersama-sama rakyat Malaysia, kami ingin membantu menjadikan perjalanan pulang ke kampung sebagai satu pengalaman yang hebat."


Aspek keselamatan amat penting buat kenderaan Volkswagen. Semua enam model yang terlibat dalam kempen ini memiliki ciri keselamatan terbaik. Jetta, Passat dan Tiguan misalnya menawarkan aspek keselamatan luar biasa dengan enam beg udara. Kenderaan Volkswagen juga dilengkapi cagak tempat duduk kanak-kanak (ISOFIX), sistem brek anti kunci (ABS), kawalan jarak parkir dan peranti elektronik yang mampu melumpuhkan enjin kenderaan. Semua ciri ini pasti memberi ketenangan minda kepada pemandu dan dan penumpang.


Tiguan hadir bersama sistem pengesan keletihan/mengantuk yang akan memberi amaran sekiranya mendapati pemandu sedang mengantuk. Ia turut didatangkan dengan Electronic Stability Control (ESC) yang dicipta untuk menghalang berlakunya masalah understeer atau oversteer sewaktu mengambil selekoh. 







Kempen sifar bayaran muka dan kadar faedah ini berlangsung di semua pengedar Volkswagen di Malaysia mulai 1Jun hingga 31 Julai 2015. Pelanggan yang menempah kenderaan pada Karnival Jualan Volkswagen yang diadakan selama tiga hari mulai 12 hingga 14 Jun 2014 di Setia City Mall bakal menerima baucar petrol bernilai RM500 secara percuma.


Promosi pembiayaan tanpa faedah boleh didapati menerusi lima bank yang mengambil bahagian - Affin Bank, AmBank, Hong Leong Bank, Maybank dan Public Bank. Maklumat lanjut, sila layari laman web: www.volkswagen.com.my

3 comments :

Suria Amanda said...

Zero downpayment...9 thn hutang bape installment...hui...cantik2...

Wak Lat said...

salam ramadhan, hee kalolah menang kete kann ;p

Aniey Yusoff said...

memang minat dengan kereta volkswagon ni. Dulu ofis sebelah pusat pameran volkswagon...hari2 lalu dan tgk..One day pasti! hihi