Friday, July 3, 2015

Jus ORLIN, Serasi Dengan Saya Yang Sibuk Memanjang Setiap Hari.

Hi Korang,


Memang bertabah la bulan puasa kan.

Tak cukup tangan aku nak buat keje, semua nak kena settle. Walaupun bulan puasa ni, berada di perantauan tapi aku tetap busy macam biasa. Seharian kerja sampai malam, kemudian sambung pulak dengan aktiviti blogging di hotel pulak kan. 

Kalau fikir balik, rasanya dah flat dah badan hari-hari cam ni kan but thanks to Jus ORLIN sebab mampu membuatkan aku cukup bertenaga sepanjang hari . Itulah mesti ramai yang nak tau apalah dia minuman berkhasiat ni kan


Apa Itu Jus Orlin?

Vibrant & Young

ORLIN BOTANICAL DRINK FOR WOMEN

Orlin Botanical Drink, minuman tenaga yang diformulasikan khas untuk golongan wanita untuk membantu meningkatkan tenaga luaran dan dalaman. Orlin juga membantu menganjalkan kulit, otot pinggul dan payudara serta memperkemaskan sistem dalaman wanita untuk memberi lebih keyakinan.

Itulah aku sendiri pun memula tak berapa sangat percaya tapi once bila dah cuba beberapa hari memang dah nampak kesannya.

Puan Arifah, selaku "founder" Jus Orlin

nampak tak, aku yang over excited nak cuba minuman ni hehehe

Hari tuh masa ada perjumpaan dengan Puan Arifah, selaku "founder" dan pengguna minuman khasiat ini. Tidak hairanlah Puan Arifah kelihatan cukup bertenaga dan awet muda. Siapa sangka wanita genit ini sudah berusia 40-an sedangkan rupa parasnya jauh nampak lebih muda dari usianya. Gituh sekali kesannya kan. I like awet muda!!..


Meh aku citer sket mengenai kebaikan Jus Orlin ni ek

Kebaikan Jus Orlin

TENAGA DALAMAN
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah.

PAYUDARA
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah. 

HORMON
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa.

KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal

Cara Pengambilan Jus Orlin.

Alah senang benau. Just ambil 2 sudu setiap hari sebelum tidur atau pun sebelum sarapan pagi. So bulan puasa ni aku ambil masa sahur


Rasa Jus Orlin ni, manis manis pahit sedikit kerana kandungan dia terdiri daripada Kurma, Madu, Serapat, Kolagen, Sirih, Habbatussaudha, Mirifica, ada ada beberapa bahan lain yang aku tak sure apa ek, alah ramuan khas sangat tradisional dan bagus untuk luaran dan dalaman wanita.

Macam aku cakap tadi, rasanya dalam seminggu dah boleh nampak keberkesanannya. Badan mula rasa ringan untuk bekerja, cepat je tangan bergerak. Kalau tengahari tu dah jarang rasa terlelap-lelap kat office. Kulit pun dah tak de rasa kering lagi, dah mula anjal gituh auwww huahauhau.

Harga 1 botol Orlin ini adalah RM 99.90 ( WM) / 
RM104.90 (EM)

1 botol mengandungi 250ml 


Ok untuk korang nak tau lebih lanjut mengenai produk Jus Orlin ni, korang boleh check it out di website dan social media ye




Tel: 017-6767966

Bila dah berumur ni, rasa memacam penyakit mula nak singgah. So better mencegah dulu daripada merawat kan


2 comments :

Suria Amanda said...

wah bgus ni..untung sapa2 yang dapat pi but review....

adianiez AIDA said...

amat betul.
da sampai masa makan suplemen.
maklum la umur da up.
sel sel sihat pun da tua :(
kena tambah zat skit...