Thursday, July 30, 2015

REVIEW | EPHYRA SKIN BAR

Hi Korang,


First time in my life pencuci muka dalam bentuk sabun buku.

Wah sabun buku gituh, macam orang kampong panggil kan. Kalau dah orang kampong tuh tetap orang kampong gak kan. Itulah saya ek.


Sebelum ni aku memang pengguna minuman kesihatan Ephyra tu kan, so why not aku cuba Ephyra Skin Bar pulak kan.


Ephyra Skin Bar ni diformulasi dari 100% bahan semula jadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan dan ia selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit lelaki dan wanita pada semua peringkat umur. Yang best tuh, bukan sahaja dapat digunakan pada muka tapi pada seluruh terutama sekali bahagian yang bermasalah macam jerawat belakang badan, kudis-kudis di kaki, alergik, gatal-gatal dan memacam lagi lah.


Ok aku sambung citer lagi mengenai kelebihan Ephyra Skin Bar 

Ciri-ciri antioksida
Apabila sabun yang mengandungi ciri-ciri antioksida, ia benar-benar boleh memberikan kesan yang baik pada kulit anda. Ia dapat membuang racun yang dihasilkan oleh badan dan melindungi kulit anda dari kerosakan yang sedia ada dan selanjutnya. 

Ciri-ciri anti-penuaan
Pengggunaan Ephyra Skin Bar secara konsisten dapat merangsang pembentukan kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle / kerut) 

Sebagai antioksidan kuat
Melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti pencemaran, matahari, iklim, asap rokok dan sebagainya. 

Pencerahan Kulit
Tidak semua sabun dapat mencerahkan kulit anda. Ada yang tidak boleh benar-benar memberikan hasil yang anda harapkan. Tetapi dengan Ephyra Skin Bar, dapat dilihat kecerahan kulit yang mengagumkan tanpa pengelupasan kulit, dan selamat digunakan. 

Glutathione
bertindak menghalang pengeluaran melanin dalam kulit anda sehingga memberikan efek lutsinar dan kulit anda bercahaya semula jadi dan berseri-seri. Selain daripada itu semua, ia tidak hanya berfungsi sebagai sabun pemutih tetapi produk penjagaan kulit lengkap yang menghilangkan masalah kulit untuk semua lelaki mahupun wanita. 


La boleh pulak korang tanye aku cam ne nak guna?

Ishk sama je guna macam sabun pencuci muka yang biasa tuhlah. Gunakan 2 kali seharian, jangan sebab nak cantik lekas guna banyak kali pulak. Kang rosak pulak kulit yang baru nak cantik gebu putih melepak tu kan.

guna iphone sajor senang kan

aku nak hilangkan tanda yang merah tu lah, mesti kena ambil masa sket kan

nampak bersih kan,ni betul lepas cuci muka tadi

Aku baru guna tak sampai seminggu, so far kulit muka rasa bersih dan dah mula kulit muka nampak cerah. Agaknya kalau sebulan fuhh confirm cantik macam owner Ephyra ni kan huahauhaua

Tengok ni,


Beberapa testimoni para pengguna Ephyra Skin Bar. Eh artis pun guna jugaklah kan


Untuk info lanjut pasal Ephyra Skin Bar ni, korang boleh check it out di

Instagram :

Website :

Facebook :

2 comments :

Unknown said...

saya pun guna..dari cuba2 terus jadi pengguna setia..

AMIIZAA@Mieja said...

kulit halus mulus:)
selamat hari raya juga buat lily:)