Friday, September 20, 2013

Portal Hiburan ESCAPE Yang Terkini, Esklusif Bagi Pengguna CELCOM

Hi Korang,

Kita ni kalau boleh memana pergi pun, sibuk nak tengok TV kan.

Especially aku, maklumlah aku kan memang kaki TV, movie,drama dan apa jua lah.Kalau boleh nak gendong je TV tu kemana je aku pergi.

Memang kemaruk TV betul lah Cik Lily Putih ni ek.

Kebetulan plak, ada plak menda baik lagi terkini dari CELCOM ni kan.


CELCOM memperkenal ESCAPE, iaitu portal hiburan yang korang boleh enjoy menonton apa jua hiburan di mana je korang  berada. Ianya merupakan online movie library yang mengandungi pelbagai jenis sama ada Hollywood ke, Korean, Indonesian, Hindi dan tidak ketinggalan hiburan tempatan kita lah. Lepas tu plak ada, acara secara langsung, berita, konsert, TV series semuanya di tangan korang je. Guna smartphone lah katakan.

Suka lah tuh, meh tengok cara nak tengok ESCAPE ni ek.

1. Korang boleh menonton dari komputer, tablet dan juga smartphone. Sangat bersesuaian pada iOS, Android, MacOS dan Windows.


2. Korang kena register kat www.ESCnow.com dulu.


3. Masukkan segala butir-butir diri korang. Katakan masuk aku punya plak.


4. Lepas SUBMIT, korang akan dapat verification code melalui smartphone korang dan terus masukkan ke dalam registration form tuh.


5. Kemudian check email yang korang register tuh untuk pengaktifan.

Itu je..

Now dah boleh tengok apa jua rancangan yang korang minat.


Kalau nak tau, lebih daripada 500 movies bergenre action, thriller, comedy, drama horror, romance, konsert, acara red karpet korang boleh tonton yang hanya 80 sen sejam. Kira kalau movie tuh 2 jam baru RM1.60 je kan. Sangat jimat kan.

Dengan adanya butang Pause dan Play function tuh, korang boleh je stopkan sekejap movie yang korang tengah tengok tuh dan buat kerja lain dan kemudiannya terus sambung balik kat mana korang stop tadi.

Service ni esklusif hanya untuk pelanggan CELCOM di  mana jua korang berada. Jadi sesiapa yang minat ESCAPE ni ada baiknya terus pi melanggan CELCOM ye.

So apmacam, ada berani tak? hehehehehhe

3 comments :

Yana Yassin said...

Escape dengan Celcom, terbaik lah.

Hazmin Hamudin said...

Untung la pelanggan celcom lepas ni.

hazman aka species1980 said...

ciri pause n play yang dirasakan menarik la bagi aku