Wednesday, September 4, 2013

Peraduan Bonanza Hari Keluarga NESTLE, Boleh Menang Banyak Hadiah


Hi Korang,

Keluarga haruslah no. 1 priority dalam hidup kita.


Walaupun apa pun terjadi, keluarga tetap berada di belakang kita untuk menyokong kita. Tapi kita? sentiasa sibuk manjang sampai ada yang terabai. Sebab tu kita kena meluangkan masa bersama keluarga kerana ia merupakan kunci kebahagiaan.

Betul tak?

Haruslah betul.


Jadi Nestle Malaysia telah mengambil inisiatif untuk mengadakan Hari Keluarga Malaysia Nestle yang berobjektif untuk meningkatkan kualiti kehidupan berkeluarga melalui makanan yang lebih lazat dan sihat serta aktiviti meyeronokkan, lantas mendorong rakyat Malaysia supaya menghargai keakraban ikatan kekeluargaan.

Kempen ini memperkenalkan peraduan Bonanza Hari Keluarga NESTLE yang akan berlangsung dari 1 - 30 September 2013 di mana para pengguna berpeluang memenangi hadiah berjumlah sehingga RM2,600,000.


Banyak tuh, RM2.6K. Aduiyai boleh pengsan dibuatnya kalau aku yang dapat kan.

Cara nak memenangi hadiah Bonanza Hari Keluarga NESTLE ni? Mudah bangat dong.

1. Beli memana produk NESTLE yang korang suka macam Milo, Maggi, Nescafe dan memacamlah kan

2. Isi borang penyertaan yang korang boleh dapati di memana supermarket, kedai runcit, hypermarket kan.

3. Jawab 3 soalan yang amat mudah dan isi segala butir peribadi korang

4. Hantarkan borang penyertaan bersama bukti pembelian. Ikut dalam borang penyertaan tuh.


Lepas hantar tuh, perbanyakkan berdoa agar borang penyertaan korang di pilih.

Hadiahnya:

Di cabut kepada 2 peringkat iaitu

Peringkat 1 - cabutan harian yang menawarkan 600 hadiah harian yang terdiri daripada baucer pilihan bernilai RM1,000

Peringkat 2 - 20 pemenang hadiah pertama bakal membawa pulang wang tunai sehingga RM100,000 setiap sorang, 5 pemenang tempat kedua berpeluang memenangi wang tunai RM6,000 dan 5 pemenang tempat ketiga berpeluang memenangi wang tunai RM3,000.

Bestkan semua orang boleh menang kalau korang hantar sebanyak mungkin.


Lagi satu yang bestnya, setiap penyertaan yang di terima, pihak NESTLE akan mendermakan RM1 kepada rumah anak-anak yatim yang terpilih. Dengan menyertai peraduan Bonanza ini, para pengguna bukan sahaja sapat menyambut keakraban keluarga apabila memenangi hadiah-hadiah bertemakan kekeluargaan tetapi juga membantu mereka yang tidak berkeluarga seperti anak-anak yatim yang bakal menerima hasil kutipan yang di kumpul.

Rasanya geng-geng compare mesti bersungguh-sungguh nak join contest ni, bagi aku senang bangat coz cara pemilihan diorang secara rawak bukan base kepada slogan ke apa kan.

So everyone can win.

Aku ni duk sibuk nak hantar borang, mana tau ada rezeki tersangkut boleh lah berholiday bersama family.

7 comments :

Mummydearie said...

Terbeliak mata tengok RM nyer. Nak join sekakilah. Manalah tahu rezeki saya yang menang. Ok, nak gi beli semua barangan Nestle tengahari nih!

hazman aka species1980 said...

Tahniah la beb... sebab dah jadi salah seorang pemenang kan....

Kesuma Angsana said...

wah menarik ni !

Anonymous said...

Tahun ni belum ada rezeki!

Anonymous said...

asalamualaikum...saya ada menghantar 50 penyertaan yg tertera beberapa nama saya dan ank2..setakat ni belum dpt berita lagi..mungkin de rezeki kami semua...

Anonymous said...

Menang juga akhirnya. Berkat kesungguhan sekeluarga menyertai apa juga peraduan anjuran Nestle.

Anonymous said...

Moh join peraduan Milo. Untung2 dapat emas...Jenama Nestle dulu, kini dan selamanya.