Tuesday, November 1, 2011

1.11.11 Bersabarlah Sayang


Hi Korang,

Rasanya semua orang perasan dengan tarikh hari ini 1/11/11. Cantik kan tarikh ni, mesti ada je orang nak buat something untuk di jadikan ingatan nanti.

Aku? Ada aku kisah tarikh cantik ke kan. Sama je macam hari2 yang lain.


Tapi, al kisahnya pagi tadi aku dapat email dari Office management aku. Diorg perlukan tenaga aku yang tak seberapa banyak ni sebab duk penuh lemak ni outstation ke utara. Aduh terkesima sekejap aku di buatnya. Alah couple of months katanya. Bukan week ok but months. Lebih dari 2 bulan tuh.


Ermm tak perlah rezeki datang bergolek ni, so kenalah sacrifice kan. Memang sejak dari anak dara lagi keje aku travel merata tempat even ke Asean countries alone. Tapi bila dah lama x travel nie rasa cam malas plak. Nak packing baju untuk 3-4 months punye usage kan. Itu yang cam berat2 sket tu kan.

Mr Big? Dia cakap 'Sabarlah sayang, bukan lama pun kan'. Lagipun dia ok je coz dia kata ada tempat nak bercuti bila time weekends. So tak de lah lepak kat umah kan.

So ini dia hari bersejarah aku, kira bersejarah jugak lah kan. Ada beberapa hari lagi untuk aku menenjoykan diri di KL ni (macam weekend x boleh balik kan). Blogging? On cam biasa lah. Mana boleh miss. Itu keje gak tu kan.

So guys, wish mu luck!

7 comments :

Q Partner Travel and Tours said...

alah.. so sweet la..on this day ade dpt 1 gud news even though tough kan? enjoy in everything u do cik lily!!

Unknown said...

oh!!! selamat berhijrah...
Hijrah itu pengorbanan... hijrah itu perjuangan... oleh mari semua kita sambut maal hijrah... hahahahaha ada kena mengena...

AyuArjuna BiGoshh said...

hmmm will miss cik lily .... :(

Yana Yassin said...

Good luck CLP,.. kalau dah rezeki camtue,.. ada hikmah boleh bercuti sambil keje kot.

daydeck86 said...

cayalah CLP
leh aku ajak Mr big ko berjimba-jimba dikala ko xda... ahahha

Unknown said...

cik lily mesti stay cool ok...boss nk upgrade lagi tu..gud luck ye

hen party said...

Lagipun dia ok je coz dia kata ada tempat nak bercuti bila time weekends.