Monday, November 7, 2011

Kerana Sepotong Ikan

Hi Korang,

Semalam aku tengok berita TV3 ni, diorg ada cover citer pasal seekor kucing ni. Nama kucing ni Hero. Kecian bila aku tengok pasal Si Hero ni. Rupanya kerana dia cuba mencuri sepotong ikan di sebuah kedai makan, tuan punya kedai tu terus potong kakinya dibahagian hadapan tuh.

Meh tengok video kisah Hero ni


Masa tengok berita ni, menitik air mata mak aku tengok nasib Hero ni. Nasib baik ada orang sudi nak bela dia kan. So terima kasih Hairy Yahya or 'PapaHero' kerana menjaga Si Hero ni.

Aku berdoa lah agar orang yang buat Si Hero ni terima pembalasannya.

Aminnn...






3 comments :

deno said...

deno dah pernah terbaca kisah "hero" nie kat dalam majalah mastika... kejam betul org yg buat mcm tu kat hero... kalau dlm buku mastika tu, lagi dasyat cerita kekejaman manusia kat kucing... sedih sgt sampai tak sanggup nak baca.... deno sayang kucing!

Sharinginfoz said...

memang dah giler manusia ni

!! YaNa YassiN !! said...

dah pernah dengar pasal HERO,mmg nangis tgk.