Wednesday, November 24, 2010

TM EVERYONE CONNECTS BIRTHDAY BASH

Hi Korang,


Pada hari Ahad lepas , aku bersama geng2 blogger yang lain dapat invitation ke TM Everyone Connects Birthday Bash di Centre Court, The Curve Mutiara Damansara. Rupa-rupanya TM EC celebrate ulangtahun yang pertama.


Antara bloggers yang aku jumpa ialah K Ina KL, redlinda, Anakperak, Bean, Ruby, Zaid,Chearmster, Ery, Eleywn, Darkbatman, JMR, Jenthi,Shah, Eyiqazz, dan ramai lagi lah. Nuffies  like Fresh, Yuenny, Nicolas pun ada.


Sekejap je dah setahun kan? La korang ingat tak, tahun lepas ada satu konsert ala-ala karaoke yang ramai gila orang tu kat BIntang Walk, ala yang ada Bunkface tu yang nyanyi lagi ‘Through My Window’. Hah yang tu lah.

So emcee event nie ialah:

Ben dan Hunny Madu, DJ Fly Fm.. Kelakar betul diorg nie tau.

Memacam aktiviti lah yang TM disediakan untuk pengujung yang hadir. Semuanya menyeronokkan. Yelah lah boleh surfing website Everyone Connects, main guitar heroes, main Wii dan memacam lagilah. Bunkface pun buat performance, dah macam mini konsert plak time tu.


Dan acara kemuncak iaitu sessi potong birthday cake beramai-ramai. Wah seronok tau! So bernyanyilah ktorg beramai-ramai.

Dapat jugak berkenalan dengan Duta-duta Everyone Connects yang drop dead gorgeous tau.

Di antara nya :

Bunkface

Summer Ashley Khoo. Eh dia nie profesional gamer tau. Memang comel tapi ganas tau di game battle.

Zeffrey Chong & Family. Tak sempat amik gambo coz cari tak jumpa diorg nie.

Dia orang nie sesangat peramah dan mesra rakyat tau. Tak dapat nak borak lelama dengan diaorg nie. Ramai beratur panjang nak amik gambo dengan diorg nie tau.


Selain tu jugak, TM  memperkenalkan portal / website “Everyone Connects” yang baru iaitu http://www.everyoneconnects.net/.  Pelbagai feature yang best2 lah dalam website nie seperti

- Open House
- Sini Maa
- Jamming Garage
- EC Hall of Fame
- The Stadium

Dengan bertagline kan 3 C iaitu Connect, Communicate, Collaborate. Aku rasa TM berjaya merealisasikan bahawa dengan berhubung segalanya akan dapat dilaksanakan.

Anyway,

Congrats to TM Everyone Connects for 1st Birthday Bash.

Disclaimer: Ini adalah sponsored post.

3 comments :

Unknown said...

dah buat ek..akak baru nak publish hari ni

isabelle said...

asyik jumpa artis je hang ni lily. sok2 jadi artis jugak ke (mana la tau), jgn buat statements mcm my entry yesterday ye

yanmie said...

Salam,

seronok tgk gmbr2 nie semua, heee kek tu rasa mcm sayang pulak nk mkn, cantik...ehehe



www.yanmieonline.com