Friday, November 19, 2010

Case of the Stolen Keys to Tron: Legacy by TGV

Hi Korang,


Korang perasan hari ni, ada satu berita di webpage Nuffnang pasal TGV telah hilang kunci bilik projector yang mana tersimpannya filem Tron Legacy yang akan ditayangkan pada 15 november pada jam 7.30malam. So mereka sekarang ni sedang menjalankan siasatan terperinci. Pelik kan, cam ne boleh hilang ek? Nie mesti orang2 yang terlalu taksub dengan filem Tron Legacy nie kan.


Best sangat ke citer tuh sampai boleh hilang kunci bilik projector tu kan, ermm korang baca sinopsis nie.



Hah, apa macam? Best tak. Aku rasa pun cam best jugak lah. So berbalik pasal cam ne korang nak tolong TGV cari balik kunci yang hilang tu. Nah, korang baca plak:

1. korang kena like fanpage www.facebook.com/TGVCinemas dan register kat sini untuk mengetahui keadaan semasa kes kunci ni

2. korang kena selalu alert dengan clue2 yang diberikan di fanpage TGV cinema tu..

poster



Tengok, TGV bermurah hati nak bagi hadiah yang best, kalau korang jumpa kunci tu lah. La tak percaya, baca lagi bawah nie :

 
TGV Cinemas and partners are giving out A Private Screening Hall for any movie + a Panasonic 50” 3DTV and many other attractive prizes to the ones who manage to solve the case.

So, ada berani?

12 comments :

hamzah ian said...

dpt ajak sy ye.. hehe

Lady of Leisure said...

mesti best cerita ni kan..

utt said...

kalo dpt cari...free tgk 300 kali

isabelle said...

tak berani la..
hahaha. apa punya jwpn la aku bagi ni

CikLilyPutih said...

@hamzah
bukan setakat ajak, bagi trus kat ko pun boleh

CikLilyPutih said...

@LoL
rasanya cam best

CikLilyPutih said...

@utt
300 kali? boleh pengsan depan panggung

Anonymous said...

mesti yg menang tu org yg curi kunci bilik tu..haha!

noor said...

salam kenal..
i follow u yer

h4ni3 said...

ko tolong la solve lily.. hadiahnya bg kat aku
hehe

azzey said...

CikLilyPutih: Ada gak terbaca ttg ni ms BW smlm!

p/s: Slm kenal dari saya.....AZZEY....

hen party said...

How many TGV trains arrive in Paris every day on average? I dont mean local non high speed just the proper TGV's, and I mean all the main paris stations like nord, lyon and montparnasse.