Sunday, October 3, 2010

Yuna Oh Yuna

Hi Korang,


Kalau korang tengok gambo nie agak2 korang sebagai wife jeles tak, bila tengok laki korang gambo dengan pompuan glamer masa kini Yuna? Aku lagilah geram kan. Yang best tu gambo aku dengan Yuna dia amik sekali je. Aku nielah yang punye baik, sekali 3 kali aku amik gambo dia dengan Yuna tau.


Ala tak perlah. Bukan senang nak jumpa Yuna in person kan. Nie gara-gara Vaseline Party lah. More stories, update laterlah..

14 comments :

Propito said...

lawa yuna nie.. hehe

hamzah ian said...

hehe.. gambar kuuuu dgn yuna..... hehe... sabar menunggu ..

kaizen shinobi said...

hehehehe congratz dapat tiket! ngeh3

aq dapat losyen jeh~ hehehe

kak ina kl said...

biasalah akak ni...semua nak cepat...

isabelle said...

kulit yuna mmg moist ala2 vaseline ker?

cik helena said...

tak dpt.huhu

shima said...

best nye jumpe yuna in person.jeles.:)

darkbatman said...

aku dh update en3 td..tensen blog ak xleh buka lak..huaaaa..

Liza said...

bestnyer dapat jumper yuna, i just love her!

tifa said...

tifa pun x sabar nak nengok gambo juga

kak ina kl said...

waduh kenapa tak ada lagi gambar ni..bzz ker

Sumijelly said...

wow...yuna tu...
jeles...jeles...

Sumijelly.com

CatlinaFly said...

walaweh..yuna!best lagu dia yg terbaru tu..gadis semasa!ala2 norah jones sket! :)..lama tak jenguk sini ;)

sayang said...

ok jeles nyaaaaaaaaaaa