Thursday, October 14, 2010

Kerja Oh Kerja


Kerja
Semua orang nak keje sebab nak dapat duit

Kerja
Memang penat, maklumlah cari rezeki kan

Kerja
Bos aku cakap `Never Ending Process’, sebab hari-hari buat benda yang sama

Kerja
Kenalah banyak bersabar dengan orang yang ada sekeliling kita nie.

Kerja
Kalau boleh jangan bertangguh, bila nak siap

Kerja
Jangan terlalu bergantung dengan orang lain, payah nanti

Kerja
Kalau berkira mesti tak jalan punya


Tapi bila kerja
Dah mula melambak2 atas meja, rasanya harus aku campak je kat tong sampah kan.


Dah lah kerja,
Baik aku pi kantin dulu, isi perut dengan cendol, wah sedap gitu…


Ermm nie gara-gara x sempat nak makan tengahari tadi.. Itu yang marah tuh.

7 comments:

maCy said...

nak cendolll.... uwaaa

Liza said...

kerja nie mmg kadang2 best kadang hampeh! tapi cendol itu nampak sgt sedap yer

isabelle said...

menggiurkan lah cendol tu.
wkend ni nak p cari cendol pak akob lah

nurayunni said...

beznyer...nak2...

Che Armster said...

adoi.. masuk blog kak ina nampak abc.. masuk sini nampak cendol pulak *headpalm*

MAMASYAZA said...

cendol bwh titi kat tempat akak pun sedappppp

h4ni3 said...

wohoho
terlioq aku tgk cendol tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails